長頸Barbie


「怎麼她的頸很長?」

上星期同學仔開生日會,小C從僱來的魔術師接過平生首張Barbie貼紙:「哇媽媽,妳看那個老師給我公主貼紙!!!!!」

大鄉里C以為那是老師。對,那魔術師何止是老師,他是神仙他是特首他是玉皇大帝囉。

Barbie貼紙端在手裡捨不得用,整天問人喜歡哪一個「公主」。

「我不喜歡Barbie。」爹爹說。

「吓Barbie是誰?」就如此,小朋友的世界從此多了位不得了的Barbie。

小朋友讚嘆研究一張多款Barbie玉照多天,媽媽從「乜咁大整蠱」到反胃到冇眼睇但始終死忍不置可否,這天小朋友終於悟出結論:「怎麼她的頸很長?」

媽媽眼睛發亮,拋下嚎哭弟弟抓緊時機:「妳說呢?」

「??」

弟弟嚎哭阻止媽媽繼續循循善誘:「因為她是假的囉。她的嘴巴和手和眼睛和長頸都是假的。」

「哦……像長頸鹿!」

哈哈,孺子可教也。Barbie的假,祥見舊文。此美女真人昂藏7尺2寸,頸比正常人長一倍,長得承受不了頭的重量,纖體瘦到不能有月經!

「穿裙子很漂亮。」

「對,媽媽覺得穿裙子很漂亮。」

IMG_2336 IMG_2339

15 則迴響

Filed under 小C,

15 responses to “長頸Barbie

  1. 小C真有慧根.
    也佩服阿四"始終死忍不置可否", 比我未必忍到呀.

  2. 阿包話Barbie個胸太大,好肉酸﹗﹗哈哈﹗佢之前將啲barbie公仔扯甩頭。

  3. 哈哈,我也記得 “小朋友的世界從此多了位不得了的Barbie" 的時候。

  4. 看真D,小C手上那張不是什麼什麼公主嗎?也叫Barbie 咩?

  5. 野蠻九龍女

    barbie 係一個問題. 另外. 依家o的女仔 (我朋友o的女),個個中哂公主毒. 三歲! 個個出街著住不合身而擺明o的料好差的迪迪尼公主衫. aiya! 又局又熱.

    千萬唔好有人發起奇想, 叫o的阿仔著王子衫, 唔係大件事.

    我依家成日諗, 如果第時阿女 (依家佢仲係肚度) 要著公主衫, 我有咩對策…….好煩…. haha!

  6. 如果可以kill 曬全世界D Barbie 同Hello Kitty,我都會咬少D牙切少D齒。家陣瑞典童裝連底底都佈滿哈囉吉蒂哎…

    小C的頭髮天生鬈?

    • humptidumpti

      哈,不知為何,我從小就不喜歡 barbie, 大概是父母不想花錢,一開始就灌輸「佢好扮嘢」的 idea 洗我腦,
      hehe

      lousyma, oh, hello kitty 攻陷咗瑞典market?

  7. 野:噢,D公主衫!!!真係惡夢!好采小C只要求着普通裙

    lousyma:唔係,我得閑得滯的佢去電架 😛

  8. audreyma

    我都覺得可圈點。

    一則去廁所都唔得閒,二則除非有人發明有機天然電髮術。

  9. “有機天然電髮術" 哈哈!

    小囡都有一條公主裙開 Party 著過一兩次,不過又唔覺佢好鍾意喎,佢的 favorite color 係綠色,都冇得解。去到 Disneyland 有時佢失驚無神叫「有 Cinderella 呀」,我以為真仲諗住飛奔去影相啦,點知係著左公主裙的細路女入 Disney 「應節」,攪笑。

    我家沒有 Hello Kitty 同 Barbie,不過有 Mickey 有 Winnie the Pooh。對 Kitty 同 Barbie,我都冇話好抗拒啦,第時返學D同學仔,好難避。

  10. 通告: 關於那個雀巢 « 媽媽阿四

發表迴響

