小男孩


賴小思和賴小James睿的唯一共通點,就是小時候無論穿得有多粉紅,人家都將之認定為小男孩。

6 則迴響

Filed under 手足

6 responses to “小男孩

  1. 嘩卡卡卡~~~~~
    但我相信唔係「唯一」既……

  2. 我女兒被外人認作小男孩到一歲後呀. 而家堅持留長髮不肯剪, 不知是否那時的心理陰影!?

  3. 我家小祈去到八、九個月, 都仲俾人讚「好靚仔」啦!

  4. eeb

    人地話女生男相係靚女bor﹗

  5. cc

    我納腸到而家2歲幾, 如果著工人褲都會比人問係未女仔….. 好彩, 而家, 平頭裝, 唔洗問都知係男仔, 如有人再問, 我會 chung 佢架……

  6. Heyu mama

    welcome 小James睿

發表迴響

