賴小James


政府規定,

如出生登記在嬰兒出生後42天內辦妥,登記手續將不收任何費用。如在嬰兒出生42天後但不超過1年內辦理出生登記,便須繳付法定費用。如超過1年始行辦理,則必須獲得生死登記官批准

一家四口對二少的命名都有點意見。

阿四想過用個雋字,一查字典,原來康熙曰:雋,肥肉也。

阿四:「嘩,真係整定呀。」

爹爹:「但雋跟俊同音,俊嘛,cheap唔cheap啲。」(OK,好明顯爹爹從此趕掉他自己的七成fan史。)

阿四:「首先,俊有甚麼不好?(哈哈還不把那七成爹爹fan史都納來!?)而且根本就不同嘛,人家也不一定會認為你是用個俊字嘛。」

爹爹:「怎會不一定?比如他叫阿史,我就肯定人家不會想成是這個史字囉。」

阿四:「OK,那就用個睿字吖,夠high。」

爹爹:「那是甚麼?」

阿四:「(假設爹爹姓賴)好了好了,賴小思,妳認為弟弟該叫甚麼好?」

賴小思:「叫賴小James啦!」

阿四:「噢……何解?」

賴小思:「小H的弟弟叫James呀。」

阿四:「還真的不錯嘛。嗯,如果叫賴小睿又如何呢?」

賴小思:「唔要!叫賴小James!!!!」

阿四:「好啦,叫賴小James睿啦咁,好嗎二少?」

賴小James睿:"Hell."

噢,對了,上週終於申請了出世紙。

特區政府很專業,居然講明登記程序需時30分鐘,不過不包出世紙;要出世紙,又另多10分鐘--當然了,大家都只是來告訴政府「我出世了」,誰又會需要出世紙?又當然,爹爹在那嚴重廁所味登記處等了一句鐘:「幸好妳沒帶二少去,嘿嘿妳看我有多好。」

是次超過出生後42天之申請雖然未至於要生死登記官批准,不過罰款市價盛惠港幣140大元,出世紙係唔係都要140,政府又勸籲大家多領一份多140,不過多領的那一份因為是遲到所以又罰140。如此划算,果然是鼓勵生育。

________

後記

爹爹:「小C那次好像也有罰款。」

阿四:「三年半前世界還未大亂,你又怎會讓人家有機會罰你款?……(翻出賴小思出世紙)哈哈哈你看你看,你是在第41天衝去的。」

13 則迴響

Filed under 生仔, 二少

13 responses to “賴小James

  1. audreyma

    Yeah! 我在起名方面可以和四大師奶之一沾上邊。

    未知男同女之前,想過關於仔的名字有

    雋﹑睿﹑霆﹑棣﹑舜

  2. 阿四你天天奶奶晚晚hellhell都仲咁鬼馬,好野!

  3. longlongmama

    雋好呀!我家那舊6個月既20磅肥肉咪係叫雋囉!咁橋既,真係又好肥肉喎…

    朗朗當初又係幫媽咪肚裡的BB改左個又中又英既名 – 日Be,叫到宜家,就此一直成為佢既乳名,冇人叫佢雋雋囉!

  4. 係喎,文雋(影艺界人)都係几圆架喎。

  5. 孫師奶

    我都有想過用"雋﹑睿"替我家小兒取名….最後改左做"雋彥"…不過我地極少叫佢中文名..都係用乳名同英文名多….我原本有考慮過個仔長於加拿大…他日寫個"雋"字一定係劃一條蛇咁寫…不過我家爹爹又係話個"俊嘛,cheap唔cheap啲"…於是改左做"雋"…意思都唔錯

  6. 乜你地改埋啲咁深既名?咁第時小朋友學寫佢個名咪好辛苦?(係呀,我真係咁諗,所以米b女個名係啲幼稚園都會教既字泥既...)

  7. Wing MA

    我家二少都用"晉" wor!!!
    咁啱~~你的假設姓賴, 我家都中了, haha!!

  8. humptidumpti

    hahah, 好名好名!:D
    我以為我家男人為兒子改名為“一覺 ‘目訓’ 到大天光” 都算係咁!但"賴小James睿" 實有過之,更先進 !

  9. my chinese name: 濬 – same sound as 雋,with the side of 睿。
    睇嚟我個名同你家兩個人仔好有緣喎!!

  10. 依家小朋友啲名,三個字有兩個字唔識讀!
    中文又唔識,英文又唔識!
    真係好『特別』架!

  11. eeb

    睿智考思,兩個名一拍埋就好有氣質,good choice。
    當年Larry的中文名字也有考慮過一個"俊"字的同音字,是老爺的心水,老公都覺得咁cheap

  12. 哎呀只可惜2隻生番其實又唔係思又唔係睿 😉

發表迴響

