贊助商


寫了將近三年,才首次引來這個試用裝;人家呢,早有燕窩蟲草美白美甲修身BB時裝贊助商囉,可見我呢,好打有限。

不建議帶二少出席,即是不建議我出席啦。不如讓我誠意邀請你摘好日後,乾脆把試用裝寄過來嘛……

噢話時話,如在座有任何空氣清新機、有機紙尿片、朱古力、相機手機等供應商,我好樂意試用並寫用後感喎。我份人呢,其實並非大家想像中的刻薄喎,唔駛驚我會寫衰你喎……

7 則迴響

Filed under 阿四

7 responses to “贊助商

  1. amy

    一包標準裝的尿片就要寫一篇用後感,都算"孤寒"喎。:P

    不建議帶bb出席...有這麼不baby friendly的嬰兒用品製造商?!

  2. pd

    日本媽媽都用有機尿片,不過大部份時間是 non-disposable & reusable type 有機纖維尿片(bamboo fiber 做,仲要用 organic baking soda to wash it),外出時才用有機紙尿片。

  3. 阿四,你幾時開始係露背架!

    質助商都幾叻喎, 識搵你做宣傳!
    不過,出手低左啲!
    免你一年尿片就差唔多!

  4. 哈, 我又係收到個咁既"邀請".

    出手低成咁, 都唔駛旨意有人睬佢.

  5. 我都收到喎, 呀佢地點知我地有第二名呱呱落地架呢!

    註: 我家妹豬細二少二個星期, 都係4月bb.

  6. humptidumpti

    oh, 是的,並不一定辛辣刻薄的,我好記得阿四有很正面支持的時候 —- 拍痰杯呀!
    我都轉寄了給好多朋友! 8)

發表迴響

