太太你好


女人,總奢望男人看兩性關係書。

男人,總批死「此書寫得實在太差。」

於是,女人,越發奢望男人看兩性關係書。

4 則迴響

Filed under 爹爹,

4 responses to “太太你好

  1. 我相反,有人叫我應該看。哈哈﹗我睬佢都儍。絕對明白文中「男人」的心態。

  2. 不如叫佢睇「愛錫產後妻子101」之類讀物的可能早D回本:P

  3. audreyma

    嘩,佢如果同我講太太你好,可能會嚇到我鼻果窿冇肉。

  4. humptidumpti

    哈,我以前不時送此類讀物給家中男人作情人節禮物呢… 卻是一點成果都沒有。

發表迴響

