你說你笑


你撩我:「唏!」

我應「唏!」

你揚起眉撩我:"hell!"

我想一想,也應"hell!"

我逗你的臉蛋圓菇碌,你樂了,忽然笑成兩彎月。

你樂了,鼻鼻居然還會起皺。

你的彎月是如何感染人,要我笑個不停。

你的皺紋是如何誘人上癮,要我要你笑個不停。

(二少個幾月)

8 則迴響

Filed under 二少

8 responses to “你說你笑

  1. 係呀係呀, 兩、三個月就識笑的bb係好好玩…..果時我都日日撩小祈笑…..

  2. siugub

    屎火, 我以為講緊小C??

  3. MAMA

    咩叫"飛機 poo"?

  4. 通告: 賴小James « 媽媽阿四

發表迴響

