每天功德簿


開一本簿簿,一隻一隻字寫下妳今天的好人好事。

妳眼仔發亮要我讀呀讀呀讀呀讀呀讀呀讀好多好多遍。

原意是提醒自己特意記起妳的好,讓妳知道妳的好,讓妳知道我知道妳的好,今天妳卻提議我寫:小C在學校做了麵包。

嗯……好!

IMG_0371 no name IMG_0376 c

17 則迴響

Filed under , 小C,

17 responses to “每天功德簿

  1. pd

    嘩圖文並"?",好偉大呀!(I’ve tried searching the web, but not sure which would really be the correct word for “?" 茂/荗/謬/貌/彙/蔑… any recommendation for a reliable site to find such out?)

  2. pd:

    hahahahaha! That depends on what you mean to say….

    “圖文並謬", “圖文並蔑": 謙遜如阿四應該都唔會反對的囉…

  3. 哎乜响屋企都仲戴住口罩?? 係咪咳咳唔想惹親二少?

  4. 納奧美:

    有病當然要戴口罩,免致傳播病菌。我朋友才中招(感冒啫),被個女傳染咗,跟住傳埋畀老公。

    • 洛言

      讀食﹕

      現在那隻流感很惡,你們也要小心點。看新聞,美國現在成了最掉以輕心的國家,於是也成了散播這種流感最「發達」的國家。

  5. amy

    呢條橋我要抄呀! 唔好收copyright唔該。:)

  6. MAMA

    嘩!我又學到野啦!

  7. 納:口罩相是上星期影,佢大病呀。不過內頁就是很久前的一張。

    洛言:謝謝分享。

    amy: copyright呀唔該。

  8. Baku

    such a brilliant idea!

    PS I shall label at the cover of the book: “idea borrowed from MaMa Ah 4″.

  9. 好好橋呀! 小C好長頭髮呀!

  10. 通告: 日記 « 恩恩大腳板

  11. 我都有一本噃,不過冇咁靚公仔囉。我係諗住第日留俾佢地架。

  12. siugub

    預埋我一份 我都要抄呀^^

  13. 橋唔怕抄,最緊要受!
    我都試下先。
    Copyright 我搵日過你處俾你呀,有拖冇欠。

發表迴響

