偏心


媽媽:怎麼這次小C一病,妳又陪睡又陪呢又陪嘮如此緊張?

爹爹:……吓?見她可憐囉。

媽媽:哈哈你是否偏心小C?

爹爹:唓,我跟她有三年感情,如非愛她更多,我豈非見異思遷之徒?

8 則迴響

Filed under 爹爹, 生仔

8 responses to “偏心

  1. 生兩個,我都驚自己會偏心架!
    以前細個,覺得阿媽偏心家姐, 如果自己生兩個, 我真係有啲陰影架! 唔知點樣攞個平衡!

  2. 可能因為小c能說能笑,有交流,所以喜歡親近多些。

  3. MAMA

    我都就快第二胎,我肯定有少少偏心大囡,原因同小c爹爹一樣: “我跟她有三年感情" :>

    想借個位問下小c有無學游水?佢喜歡游泳嗎?

  4. 我都係生2個,初初都驚又係生女(我唔係恨仔),而係,我點可以又愛一個同我個女差唔多既人呢?我點可以將我的愛分一半出去?我永遠覺得我的女兒是獨特的,世上點可以又有另一個靜靜?!
    好彩係仔, 我對仔仔又是越來越愛, 對女女也是。內心的愛好像多了一倍, 因為他們對我來說都是獨特的。大家都沒減半分,反而增多了。

  5. 我只有一個女, 我也相信我係一個偏心既媽咪, 而家因為姑仔屋企有事, 所以佢個女黎左我度住, 我就更加肯定我真係愛我自己既女兒多一點; 但相比起她的堂家姐, 我就十分極度之肯定我只愛我的女兒, 而一點也不愛她的堂家姐……

    我想生多個只會….家嘈屋閉吧了…..算了吧, 不會生多個了…..

  6. 嘩,咁小C爸肯定最愛你了。

發表迴響

