自知之明


小C:我要吃蕃茄!我要吃蕃茄!我要吃蕃茄呀!!!

媽媽:哎唷,蕃茄都已經吃光了。

小C:我要吃蕃茄!我要吃蕃茄!我要吃蕃茄呀!!!

媽媽:蕃茄在哪裡?妳告訴我,我便拿給妳。

小C:我要吃蕃茄!我要吃蕃茄!我要吃蕃茄呀!!!

媽媽:嗯不如妳自己去買吧。

小C:……我唔得買呀,因為,我唔得reach……個(電梯)制呀。

7 則迴響

Filed under , 小C

7 responses to “自知之明

  1. 啲對白咁熟口熟面嘅。

  2. mygreenthumb

    對, 我好似在悠悠方芳那兒見過啊:)

  3. “我唔得買呀,因為,我唔得reach……個(電梯)制呀"
    —> 這種可愛的道地香港話, 我想問, 有沒有機會可以分成中英文台, 還是, 會永恒地香港下去, 就如我?

  4. audreyma

    好嘢! 有實例可以學到嘢。

  5. siugub: 通常係唔識個中文字先至係咁,但更多時係因為懶。我已經捉佢痛腳捉到口軟,同志仍需努力。不過佢知道喺我面前要轉台,冇功都算佢有勞啦唉。

發表迴響

