諾貝爾天下太平獎


能隻手將兩隻生番安排同時午睡並之後自己寫blog的人,理應獲頒諾貝爾天下太平獎並諾貝爾應用物理學獎--各兩次。

想不到,我可以跟居禮夫人齊名

IMG_2000

(二少在倒後鏡內……)

其他諾貝爾女得獎者名單:

http://nobelprize.org/nobel_prizes/lists/women.html

15 則迴響

Filed under , 阿四, 手足

15 responses to “諾貝爾天下太平獎

  1. 真係好細心, 整埋倒後鏡!

  2. 另外,我想問……
    點降每個Comment都有一個Reply制既?
    新function?
    點用架?

  3. 咁請你發表你的得獎研究造福社會啦﹗

    然後就發表得獎感受。

  4. 樣樣有份mama(YiuYiuNJma)

    阿四,真是好難得有小小私人空間,做自己想做.但要快手快腳.以防兩個一齊醒.
    有否睇過一本認識bb 五種喊聲的書 (useful from birth to 3mths. ) 生完妹妹有機會係local library借左黎睇. 又真係好得意. 知道妹妹喊聲係想叫我做物. 至少我有得休息.妹妹又開心.因為得到mama 明白.
    http://www.dunstanbaby.com/cms/index.php?page=au-home

  5. 米搞

    即係呢,你一手渣車一手寫朴咁話囉喎...你响邊頭出没架?我睇都係避開吓好...

  6. 好勁呀, 阿四; 遊車河係容易瞓啲。菲妮都好鍾意這`本書啊!

  7. So sweet!!

    Btw, where did you get the back seat rear mirror? I had been looking for one before but never saw anything as nice as yours.

  8. 米:係呀,唔係我個blog的質素邊有咁"高"?

    嘉: 好呀。得獎感受--多謝家姐二少……真係多得你地唔少。

    11mama: it’s a thoughtful gift sent from canada. will let u know the brand later

    YiuYiuNJma: thanks for the info! 等我睇吓佢在youtube的訪問先!

  9. Sylvia

    Prize/title well deserved. How did you do it?

  10. Agnes

    遲來的發現 –

    阿四, 你用的倒後鏡, 我昨天係bnm(B&M)個website見到類似, 唔知shop有無貨, 你話比一一媽媽聽啦!

發表迴響

