不人道夜生活第n take


嬰兒正如所有人,都有人權。

我同意。

今天,就問三個關於人權人道的問題。

一、嬰兒夜半第n次醒來,換片飲飽食醉後開始有睡意。此時嬰兒臉色一變,爆出一大灘屎屎,然後,居然熟睡。問:站於人道立場,嬰兒之家長是否可以得到人道待遇,裝作聽不見嗅不着,將屎嬰放回床上發霉,免除另一場哄睡戰?

二、嬰兒夜半第(n+1)次醒來,換片飲飽食醉後開始有睡意。此時嬰兒變臉都省下,嘔出一大灘酸奶並浸淫其中,然後,居然熟睡。問:站於人道立場,嬰兒之家長是否可以得到人道待遇,裝作看不見嗅不着,將嘔嬰放回床上發酵,免除另一場哄睡戰?

三、發酵發霉嬰兒夜半第(n+2)次醒來,發顛怪叫。問:家長甲裝作聽不到看不見嗅不着,搏家長乙按捺不住起床換片更衣,是否不人道?

_______

按:此文乃昨夜在下於腦內反覆思量、推敲雕琢、整理成篇、再三校對之傑作,只差未如此刻以獨臂打出,可見在下夜生活之不人道。

26 則迴響

Filed under , 阿四, 媽媽奶奶, 母乳, 二少

26 responses to “不人道夜生活第n take

  1. mama

    繼續努力並好好享受一下啦!

    黎緊9月份就輪到我享受啦!

    共勉之 :>

  2. Cat

    1&2: 這是衞生科問題, 要搞.
    3. 這個嘛….一人一次lor.

    希望二少快D戒夜奶la.

  3. 媽咪好偉大!
    媽咪好好偉大!
    媽咪真的好偉大!

  4. 不是人道問題,是人性問題……可能是兩性問題添。

  5. 咁睇黎, 二少都幾好『臭』吖!
    咁好瞓!

  6. longlongmama

    頭兩個問題…係我家日be未滿月時晚晚都面對,我兩公婆稱之為"人生交叉點"-換定唔換?!

    第一個問題:又聽到又聞到又"裝"到,一定要換喇,唔換盞自己訓唔著心掛掛果pat黐住petpet既cc,仲要係人奶c,可以有幾大pat大家都知啦…真係過唔到自己果關,幾眼訓都好啦…

    第二個問題:如果唔係大過份,"sip"條紗巾都可以隔住唔會up住bb既話…對自己好d,等bb n+2次起身先換啦,橫掂都唔會等好耐o者!

    俾多個問題你:如果半夜醒來發覺bb半邊身腰而下既衫濕了大遍,床又濕了一大遍,你會:

    1.唔理bb狂喊冷親嘈醒埋個大既,將全部濕左既衫褲尿片床單換唒.

    2. 攞幾條毛巾sip住先,訓醒先再算,搏到時乾唒仲唔駛換添!

    3. 即刻起身燒左果包晚晚都漏尿既尿片!

  7. 所以買BB床的床褥時要想埋這個問題(床褥重量,最好買張防水墊放在床單在床褥之間),我試過半夜換兩次床單和全身衣服屎片/尿片……冇計啦,你唔換,唔通等個B起身自己換咩。

  8. 唯有叫小嬰兒鍚多幾啖阿四補數啦, 加油阿四!!!

  9. amy

    可憐。可憐。可憐。

    也不知當初是如何survive和keep sane的,那些隔一兩個鐘頭(如果好彩)就要起來餵奶的日子。只知,一切都會過去。加油呀阿四,很快會見到光明了。

  10. 我會頂唔順...一定要換,唔係個心唔安落...

  11. 米:你有冇時間做兼職?

    longlongmama: 係播,醒唔起可以出*燒*呢一招添!!!

    readandeat: 係!係兩性問題!hahahha。不過,過去幾星期,家長甲其實係我……而家就,有咁耐風流有咁耐折墮

    zacharyhui: 當然唔係。佢,好臭就係真。

    mama: 恭喜你!

  12. Heyu mama

    當初呢D夜生活真係差D搞到人都癲,但現在回望,又真係覺得"會過去的"咁囉!
    唔知阿四又重覆一次又係乜感受呢?比上一次好DD,還是難捱D呢?
    每個人都係,針拮到肉咪知痛囉,哈哈哈哈

    btw,阿四係咪出左書?我見有本書作者係阿四媽媽噃

  13. carol

    我幸運呀,我家大少可以完全不省人事之下給我清潔pet pet 及抺背,不用再開另一場的哄睡戰!

  14. Heyu mama: 感受好唔同,遲D再講 🙂
    唔係呀,唔係我呀。

    carol: 咦,你家大少都幾似我本人而家嘅狀態播……

  15. eeb

    1, Larry bb 時係食一餐開一次大,一日開5-6次大,有時食食下/掃緊風時,溫暖我個大髀,我一定忍唔住要換,無論佢醒定啱啱瞓。

    2, 呢樣我好彩呀,Larry由細到戒奶只係嘔過兩次奶,一次係褓姆第一天上班Larry施個下馬威,另一次係食咗中藥減到嘔,之後都無嘔過奶 – 我陀佢時都無嘔過(除咗一次食太多,食滯咗),唔知兩者有無關係。

    3, 國際人道法唔包保障嬰兒可以及時地給予換片更衣得服務。

  16. 我有個朋友第2名差不多一歲大了,佢話今次好好珍惜,好想日子過得慢D,等佢可好好「enjoy」下照顧初生兒的甜與辛,因為她決定兩個夠哂數啦。

  17. 第一條: 唔換佢之後petpet紅晒, 好痛又扭計, 阿媽就仲慘, 所以換啦!
    第二條: 跟longlongma一樣睇法。
    第三條: 我家的家長乙好惰瞓, 所以家長甲通常都係我囉。
    唉, 雖然菲妮只有兩歲幾, 但我對這些非人生活已經好懞糊。原本都有興趣追多個, 但這兩星期見阿妹同妹夫對住個B雞手鴨腳, 都唔知之前係點過, 依家真係要諗吓先。
    阿四, 加油啊!

  18. Sai

    Actually I think depending on the sleeping pattern of the baby. I know my son is not easy to go to sleep, so I will not touch him no matter what when he’s sleeping. But for my daughter, I know she can easily go to sleep, so I will change her diaper if she poops. Sleeping becomes my highest priority once I have fought hard with all my energy with a baby who doesn’t need that much sleep and doesn’t sleep deep all the time.

  19. 像菲泥妈说,真的不知以前一一小时后的时间是怎样过的,又是新手,所有东西都很"leh heah"。印象中好像很辛苦,记得同人讲过话做IPO3日3夜不眠不休都未有照顾新生BB那么demanding, 但挨了过去后回想时又好像不是一回事。D 人话生过小孩的女人会越来越没记性,係真既囉。

    做妈妈的真的很伟大。各位妈妈万岁!!

    阿四努力!

  20. 同意Sai所言,每個BB的睡眠特性都不同,我個囡歲半,昨日竟然訓住開大,我換片時她微微張開眼,換完三秒鐘訓到冧。

    不是在曬命,我沒有任何調較或training,只是她天生是一個fussy eater but easy sleeper。

    二少咁易恰著,會唔會都係天生一個睡公子?

  21. siugub

    我最想問, 當二少半夜喊醒第n次, 隔離房家姐會唔會醒架? 我成日諗唔到一次過點應付兩隻生番, 仲要係半夜.

  22. 阿四,唔係已經好過幾年前的n個晚上咩,二少冇潔癖喎,仲可以繼續瞓,好過勁抱勁抱抱到手軟都唔收聲吖,加油呀,記住,這情景…好快過.

  23. eeb: 喜知第三項!!

    各位:二少就係唔易瞓着,所以如果佢一但突然決定想瞓,我真係好難抗拒為自己掙取人權囉

  24. Sai

    阿四
    Did I remind/mind you before that baby boy has much higher energy than baby girl? I thought it’s not applicable to your babies because Little C is an active girl already, and people said the 2nd baby is usually of the opposite personality. Seems like 二少 is an exception, or Little C is an easy baby compared to her brother?

  25. 糯米糍媽媽

    唉,真係天人交戰…
    唔換,佢又瞓唔冧; 換,又要由頭開始抱呀曖呀…
    好在糯米糍而家個多月大,真係想瞓就好冧,換片都唔醒。不過佢下午瞓埋D狗蚤覺真係… 唉… 奶媽既人權原來係唔包括有飽飯食架…

發表迴響

