細佬的cheap媽


baby boy in pink shirt IMG_1721

愚以為,細佬未必就會因此心理不平衡啫……

(毛臂,當然屬爹爹。)

19 則迴響

Filed under 二少

19 responses to “細佬的cheap媽

  1. 哈哈不打緊啦,很快他就會反抗了

  2. pd

    又或家姐及細佬會無形中更加親密呢?

  3. SW

    阿四, I think you’re wrong.

    細佬當然不會因此心理不平衡. My daughter (1.5 yr) is wearing her older brother’s blue clothes with cars and balls all the time. But it seems like she’s still going to grow up a diva.

    愚以為,it’s not cheap and it totally makes sense.

  4. 令怡媽咪

    所以我阿囡bb衫有一半係淺藍、淺黃、白色
    以防第二胎係仔

  5. 樣樣有份mama(YiuYiuNJma)

    細佬 與小C 更加親密. 因為妹妹 on and off 著堯堯哥哥 BB 時的. now..妹妹見到哥哥 喊, 她自動的喊. 哥哥笑..大笑..瘋狂笑.. 妹妹會…笑..大笑..瘋狂笑.

  6. audreyma

    這兒也有一個CHEAP CHEAP MUM, 小孜都過週歲了,我們總共才買過2~3件衫仔,嘩,全部物資都是親朋好友那執返來,都不知幾感恩 : )

  7. Sai

    Well…… you can hide those pictures in pink from him when he grows up, or take fewer pic of him in pink. hehe! I’m a same cheap mom as you btw. =)

  8. 環保對小朋友百利無一害呢。

  9. 男孩著 pink 其實好可愛!

  10. la la

    我家妹妹一歲多時開始抗拒穿哥哥的藍色或深顏色二手衫!都唔知點解有此天性?苦了媽媽一片慳家之心!唯有進攻女孩子的美衣國度!

  11. 我乜野色都會俾個仔着架!
    依家就黎五歲, 就算紅色粉紅色, 我都會俾佢着喎!

  12. 喜見成果啊,看二少多長肉.
    阿四,想問你懷住二少時去旅行,有咩野要準備呢?
    我依家21週,打算同個大嘅在26週時去高雄4日,但老公就怕危險,而我自己就覺得冇問題,咁點呢?

  13. eeb

    唓,有乜cheap唔cheap啫,生個女就話買下靚衫仔打扮下,生個仔,唔逼佢著開浪褲已經好好 (好明顯有人極度恨女 – 雖然照到又係仔,但一日未生出來一日都仲有希望)

  14. amy

    其實,我覺得男仔著粉紅色都幾型架(Rafael都有唔少件粉橙色)!:P

  15. Wing MA

    好彩之前家姐唔係好多粉紅色衫, 留咗d白色、黃色都夠著, 無計, 家姐買得太多衫了!!
    其實, 我都過唔到自己嗰關, 男仔著女仔衫……..仲要d時間適應!!! haha!!

  16. 各位不嫌棄的aunties:哈哈,我地仲有大把粉紅色衫呀陰公……事出有因:
    https://mama4.wordpress.com/2006/11/28/%E8%8A%B1%E6%9C%A8%E8%98%AD/

    eeb: 再次恭喜你!Shopping慳一大筆架😛

    巧欣:其實最好問問醫生,你是否適合坐飛機,咁老公就冇聲出喇。 😛

  17. 哈﹗我家以前的BB衫是藍色的,給婦解分子的同事見到,馬上讚我:支持你﹗

  18. 我家都有一小姐(2歲8個月)&二少(9個月), 二少當然都著家姐衫。粉紅ok, 間條ok, 有時有花花添。 只係….最好唔好俾佢 “Kitty", “Melody" 公仔衫。

    裙就唔好喇啩。

發表迴響

