手瓜之用途


爹爹為善不甘後人,日前於學校之Easter egg hunt中連消毒紙巾都慳番,的住生番C與生番I往公園公廁,凌空解決,與某鬼佬打個平手。

8 則迴響

Filed under 爹爹

8 responses to “手瓜之用途

  1. 思思阿媽

    小c爸好勁wor, 比著思爸一定會搵老師/阿嬸幫手

  2. Heyu mama

    哈哈,我哋細時外婆都係咁,不過要的三歲幾嘅家姐仔可能真係會練出手瓜o

    噢~我果日都係咁的我個女,不過好狼狽,事後到底點幫佢抹petpet好呢,皆因双手都用左去的住佢双腳,如果比佢企返起身先抹,又可能太遲….

    我表妹教我用膠袋,咁就去邊都可以如廁,不過我未試過,佢話比佢企响度wee唔會漏咕喎,我都想象倒係點,所以唔敢試

  3. Clara

    企o係度wee真係可以唔漏?女仔wor…

  4. 雖然我都係女人,不過,我都唔係好識同啲小妹妹去廁所!
    細既,我都可以抱起!
    四五歲既,真係唔識搞喎!

  5. 我一定唔肯帶人地的小朋友去大人廁所,實濕!!

  6. 我都係抱起小朋友去公廁的。

  7. Heyu mama

    ohoh, sorry係:
    “我都想象–唔–倒係點,所以唔敢試"

  8. pd

    小c爸勝在連消毒紙巾都慳番,聽咯好像較環保吖。

發表迴響

