坐月幾件事


有關心情

謝謝各位的祝賀!^_^

有關天妍康坐月送餐服務--

川芎白芷大魚頭湯 cross 黨蔘蓮子雪耳糖水 一鑊熟(拜L遮翻熱時所賜): 味道豐富新穎。小朋友自然不屑,蒙在鼓裡的爹爹喝了一口搞不清問題所在,只好說,嘩好勁呀。

茯神潤燥湯:味道不祥。托好姐的福--她將之當垃圾倒了:「唓,佢(L遮)擺喺個煲道,我鬼知牙。」肯定又有人會勸勉我要搞好二人之管理,在此我先行心領了。

其餘飯菜:記得,三年前的天妍康有田雞有子鴨。是日,我望着自己為爹爹和小朋友安排的有機澳洲雞腿炒有機美國西蘭花配有機雞湯糙米飯,再看看自己的粟米心雲耳炒雙菇、瑤柱扒雙菇、炸菜肉絲燴粉絲和肚瀉農藥菜心,問句,為何要糟質自己。

不幸中之大幸,我只訂了十天。

有關讀者Sai追問那一剪--

懞盛盛到醫院時已開了四度,很薄,頭亦低。

過了才大半小時,醫生叫,別推別推!我叫,別剪別剪!

醫生手勢與給我的指示都好,傷口小極,第二天已不痛。妳都做得到。

18 則迴響

Filed under 生仔,

18 responses to “坐月幾件事

  1. 恭喜哂呀, 因為身體不適, 幾日無上網update你的消息.
    好好休息, 好好愛小b, 好好愛小c, 好好愛爸爸b….嘻嘻!!!

  2. ada

    嘩,二少小腳很活潑 ;)

  3. 唔係嘛?田雞?榨菜肉絲?天妍康都真係好天然喎。

    媽媽阿四,這個月你要做公主,別做阿四了,那些湯倒左,溝埋左,都不配得打亂你休養的好心情呀。

  4. la la

    好想問,那小鞋子是阿四的勞作嗎?

  5. 好得意呀?
    對腳都好似幾長喎!
    應該幾高大嘞!
    鞋仔好靚吖!你織架?

  6. 為何只有一個有肉嘅餸? 餵人奶, 最好多吃點肉啊!餵奶順利嗎? 加油啊!

  7. eeb

    好姐會唔會幫妳煮陪月飯菜湯補品? 我記得我個陪月當年係開頭疼惡露未清時)會煮(炖)清潤開胃既湯,不離花膠螺頭雪耳炖豬(月展)同雞,之後先會有補品 – 黨參鹿茸烏雞之類,等我今既返去睇下本簿仔,當時陪月有記底每日煮過d乜。

  8. skchiu

    粟米心雲耳炒雙菇、瑤柱扒雙菇、炸菜肉絲燴粉絲 …
    我上年食都冇咁差喎! 唔通真係 “海嘨"餐 ..
    你上奶未呀? 飲多 d 湯水, 叫亞 L 遮焗 d 炒米茶啦!

  9. Sai

    那就真的太好了﹐如你所願不用捱無謂的刀!
    還有你也享受到很快不痛的祝福﹐那種"明明應該痛但又真的不痛"的感覺是否很神奇呢? =)

  10. Sai

    剛看到妳的開門幾件事﹐想提下妳呢﹐妳除了要小心二少倒茶孝敬妳外﹐也小心妳忙著下面的同時他也會在上面倒茶給自己。

  11. eeb

    有喇,只寫撮要:
    12朝前
    – 金針蒸雞、冬菇蒸田雞、魚肉三色椒、黃膳、排骨、蒸魚、梅菜豬肉
    – 西蘭花、菜心苗、豆苗、豆角、甜豆、玉豆、
    – 黑豆花生豬(月展)湯、花生雞腳豬(月展)湯、合掌瓜蘿蔔豬(月展)湯、木瓜魚湯、豬尾骨蕃茄湯

    12朝後
    – 魷魚肉餅、鯇魚、檸檬雞

    – 牛抽魚湯

    食飯,下次再續

  12. Heyu mama

    梅菜豬肉 ?
    會無奶喎–梅菜

  13. 嘩,有坐月服務?香港生仔又真係幾正喎。好彩我生之前一個月自己煲了薑醋,否則這個也沒得喝。

  14. eeb

    heyu ma,
    梅菜豬肉 – 我成日食,又唔覺收奶bor,可能人人唔同啦。

  15. eeb: 謝謝!妳永遠都係如此resourceful! :) 其實佢地D燉湯都幾OK,所以下星期,我淨係訂燉湯算喇。

    zacharyhui & la la: 是小C老師的傑作 🙂

    readandeat: 我知加州都有陪月阿姐!如果願意pay for traveling, 佢地會飛去你個city哦。

  16. well done 阿四!
    二少對踢踢腳好有神威咁!

  17. 我好鍾意弟弟對鞋。

  18. 周游:過去的幾個月,我尤其有同感囉……

發表迴響

