遇上對手


我遇上對手了。

小I的爸爸拿起一包滴露濕紙巾,二話不說就把小I和小C兩隻生番帶了去餐廳的小小洗手間如廁。

I媽說,此人比我更難纏。潔癖不說,若在街上遇到被捧在懷裡坐車的孩子,此人會立刻把窗拉下,響鞍告訴人家那到底有多。危。險。

好個鬼佬!

9 則迴響

Filed under Uncategorized

9 responses to “遇上對手

  1. 他也遇上對手了。哈哈﹗當然不是我。

  2. siugub

    我好喜歡這篇. 不過難纏的鬼佬, 都是一心為小朋友著想, 可惜我想香港這個城市, 不會有太多人欣賞/接受.

  3. 咁搭的士點?我冇車。

  4. amy

    竊竊C語錄好好笑。:P

  5. 正常丫, 我仲用消毒濕紙巾添呀, 有火酒果隻呀.

    唔比佢地掂個廁格內任何東西, 包括門和wall, 之後出黎唔係洗手架, 係再開多一至兩張消毒濕紙巾抹手呀……

  6. 老外既可愛之處﹣懶還懶 hea 還 hea, 認真上來是好認真的,亦唔怕講出自己既意見同堅持己見,有 passion。

  7. pd

    一言難盡,一言不盡,不如備傳單在車中又或附此 blog 的 link🙂

  8. 通告: 手瓜之用途 « 媽媽阿四

  9. shanmiu: 請看https://mama4.wordpress.com/2009/04/08/dont-use-booster-seat/ 最後一段

發表迴響

