新玩意


最近媽媽自找麻煩,大大擴闊了小朋友的視野,讓不愛梳辮子的小朋友學會了一件麻煩事:鬢辮。

早上趕校車前:「媽媽我要鬢辮。」

下午趕午睡前:「媽媽我要鬢辮。」

晚上趕上床前:「媽媽我要把鬢辮留給爹爹看。」

IMG_0115

12 則迴響

Filed under 小C

12 responses to “新玩意

  1. 不經不覺, 小C的頭髮已由(勉強)可以紥辮長到可以鬢辮. 真的, 有甚麼比得上可以 (天天) 看著孩子成長!

  2. 天啊…..紮辮我已經嫌麻煩, 鬢辮….不如要我老命!

    (幸好, 我家小boo至今都唔中意紮辮) heehee…

  3. mygreenthumb

    噢! 好可愛啊:)
    看著小C 條辮辮長長長, 就是看著她大個女。
    我記得初來這裡,見到無咩頭髮的小C, 阿四都替她戴上粉紅色小夾夾, 隱約覺得:這位媽媽係咪好渴望同個B女札辮辮呢?
    這兩條鬢辮辮, 好可愛,咁靚,當然要俾爹爹睇啦, 好Sweet:)
    好快,小c 可札骨辮,更靚呀!!!

    順祝阿四你生產順順利利:)

  4. 大個女嘛!
    仔,方便啲,頭都唔洗梳! 放心!!

  5. Heyu mama

    鬢辮都可以好快,如果隻話事生番肯坐好,我果隻扎好要扯黎睇下,就咁就扯甩,又要扎過!

  6. amy

    好可愛!真羨慕有女兒的媽媽!:P

  7. 四媽, 星期六是否到過海洋公園一遊?

  8. 點解冇人comment on隻生番腳嘅呢?

  9. 我正想講,你就爆了。小C很有耍功夫潛質。

    ***

    開始時,我也給阿包弄麻花辮,後來她不肯,要紥馬尾,後來更要自己來,不用我弄;現在更進步了,索性披頭散髮上學。

  10. 生女就有這樂趣。小C好有體操潛能喎。

  11. audreyma

    唔係呀,我睇第一眼就想到弄功夫的章小姐。

    但人家明明主題是頭髮嘛,好像答得文不對題似的。

  12. Winnie

    我都好想同嗰女鬢辮, 但唔知要等到幾時…

發表迴響

