「因為全世界」的邏輯


阿四:「這嬰兒汽車座位有沒有Isofix底座配合?」

售貨員遮仔:「沒有。其實如果想方便,不需每次綁安全帶,買個普通用安全帶扣住的底座都一樣效果。其實呢,香港根本不流行用Isofix,絕少客會問及Isofix配件,所以,其實妳不需要用Isofix。」

因為部分人的不問不曉不流行,所以我就算知道,都不應該用一個安全得多的配件??還請妳的經理訓練妳用另一堆比較像樣的垃圾推銷來敷衍我。___________

後記:

當年小C的Combi嬰兒汽車座位沒有甚麼Isofix,幸而三年來為娘並未以撞車來測試其安全度。

日前到Bumps to Babes買了Maxi Cosi Cabrio Fix嬰兒汽車座位連Isofix底座,亦可卡在Bugaboo Bee手推車上。Peg Perego嬰兒汽車座位也能配Isofix底座,不過手推車就不能像Bugaboo般面向媽媽。

唯一美中不足,兩者都只有3-point harness,比不上Combi的5-point harness。但由於嬰兒汽車座位都是面向車尾而放,我仍認為3-point harness尚可接受,以此來換Isofix仍有着數。

(給讀者longlongmama: 這篇不算數,請再多等一會。)

9 則迴響

Filed under 生仔, 阿四

9 responses to “「因為全世界」的邏輯

  1. Sai

    所以有時買BB用品時很驚被誤導﹐幸好有internet﹐我現在買任何東西也先問有大少少BB的朋友然後再上網找資料﹐為了小朋友安全真係唔懶得。做了父母後更加發現售貨員們大多沒受專業訓練﹐試想想﹐我是她的話"賣東西"才是我的objective﹐又不是我BB在車上﹐遇著不是為人父母的售貨員更欠說服力。

  2. 我都係,而家習慣買乜BB野都上網睇下其他媽咪用家既comments(例如問阿四啦),唔再輕易相信d sales既推銷,bb做唔起白老鼠呀!

    阿四,我等你呀!:D

  3. cc

    咦, 我都係用呢隻架喎 …..

  4. mama

    最近走去買car seat,發現我架車沒有isofix的配件(鐵扣),要用番安全帶扣先得,咁係咪即係沒有isofix的最佳功能?
    我部車都算係新款啦,點解到無架! :<

  5. 唉呀,不是沒有isofix的最佳功能,而是冇isofix的*任何*功能!
    你肯定你架車冇鐵扣?介唔介意講係乜車?

  6. mama

    係corolla 07 款式, 我摸極都無呀,下次買車真係要摸清楚先買!:<

  7. Baku

    mama,

    u may wish to know that even if your car originally should ve the ISO-fix accessories, some HK dealers would cover them when they “install the leather on the seats (包皮椅)". My fd had an exp. that he had to specifically requested “not to cover the accessories" during that process.

發表迴響

