貼在櫃面的信--請給小C讀


這天思前想後,我貼了一封信在櫃面,又跟L遮預先交代了,以防萬一。

呢,就是那種「當妳看到這封信時」的信。

「親愛的小C:

妳的弟弟想出來見妳了!媽媽去了醫院,好讓X醫生幫弟弟出來。

妳現在就打電話給我吧!

Love,

媽媽」

17 則迴響

Filed under 生仔

17 responses to “貼在櫃面的信--請給小C讀

  1. 阿四阿四,祝順順利利!

  2. 我果時都留低左3張"things to do" memo貼在當眼處,一張俾爸爸, 一張俾我家E姐,一張俾朗朗,朗朗果張圖文並茂提佢媽咪去生BB時要做good boy,同幫手淋花!

  3. 阿四, 真係說時遲那時快!

    好好enjoy二少初生的日子!!!

  4. 孫師奶

    阿四加油! 小c一定會乖乖! 祝二少健健康康!!!

  5. 謝。我說得不清楚--我未生得喎。 🙂

  6. MAMA

    車!……..hahhahhahah

  7. 咁駛乜咁早寫定呀…

    咪咁緊張啦你~~~~^.^

  8. amy

    媽媽好細心,萬事俱備了,等你好消息。

  9. audreyma

    我也是等細佬阿四加油兵團一份子哩。

  10. 仲要準備禮物給小C吧?!

  11. 媽媽阿四,
    準備好一切。祝順利啊!

  12. 加油加油。我日日都上來睇下 update 架。其實你會唔會係醫院上網 update 下我地?

  13. 阿四,日日食飽D 喇!隨時開工!
    不如叫小C 爸到時現場Twitter 報導:>

  14. amy: 唉,稱住隻生番,真係同果時第一胎好唔同!

    chilli mom & 周游: 哈你地丫!!!

    周游:係播,好一句"食飽D"等開工!我會緊記!!

  15. 通告: 剪不斷的臍帶 « 媽媽阿四

發表迴響

