八達通BB


朋友來自英國,生老大時在英國用名醫住私家醫院;來香港後新的保險未生效便懷了老二,於是決定用瑪麗醫院。

「他們不讓我把我的私人助產士帶進產房,but I would not take ‘no’ for an answer!我只是讓她看着我給我意見罷了嘛。」

瑪麗的助產士看見老二的半個大頭後嚇呆了,把一眾醫生召了過來。朋友雖比我高大,但那12磅巨嬰,放在誰體內都是太太太大了。

「他們硬要把我剪開,我說你試吓吖你試吓吖!」

於是,朋友最後一點傷口也沒有,就那麼生下老二。朋友不願在醫院多留半天,第二天說走便走。

「他們不讓我抱孩子呀。我說你試吓吖你試吓吖!I would not take ‘no’ for an answer!」

朋友出院盛惠150大元,在收銀處發現可以用八大通,大喜。嘟!

朋友老公沒那麼好命,泊車也用八大通,但就嘟了320蚊。

13 則迴響

Filed under 生仔

13 responses to “八達通BB

  1. Clara

    wow $150! my boss’ baby was born in Matilda, about $50k!!!

  2. amy

    我也是在瑪麗生的,因工作關係可以住二人房,埋單好像是五百多,用現金。

  3. 外國人係唔同D架, 我覺得。阿四, 唔好咁緊張啦, 一定順順利利嘅。至於剪唔剪, 順其自然啦。

  4. 哈。
    我個 case 同 Amy 一樣喎, chilli 都係 QM baby,生左第一晚我仲可以獨霸一房 tim。除左實在好抵 lee 個好處,個 bb 係瞓係隔鄰,唔洗去 nursery.

  5. 1 1 is a QM baby too!!! I also stayed at the 2nd class rooms, and I think it was fantastic. The docs and nurses are very supportive and caring. I love the strict visiting hours – we can have some rest and take care of the baby without having to “entertain" visitors. I would go there again if I ever have 2 2.

  6. 嘩咁正。
    不過我個朋友不是公務員,所以佢第二日立刻就想鬆人

  7. 生仔仲平過泊車!
    低!!

  8. 哈哈! 我當年是高危病人, 所以都可以獨霸一間房! 正!
    出院埋單$550, again, 正!

    係香港, 能遇上好人的助產士與醫生, 已經很好彩. 不要想太多了, 加油吧阿四!

  9. 思思阿媽

    係呀, 我果時係威爾斯生, 住左4日3夜夾埋都唔知有無抱左阿女1個鐘, 阿女因事要入icu觀察, 就係甘2母女一見面就比人分隔2地都好慘呀 ..
    不過真係好抵, 一大一b $500唔使埋單
    係大房真係訓唔到架, 有晚有人大叫救命, 嚇到我成晚訓唔著..

  10. 思思阿媽

    重有係政府醫院分分鐘會係一個好似得20歲既靚仔走埋黎話佢一陣會同你開刀 .. 你話唔驚就假

  11. 朗朗都係QM baby喎,不過,我地唔係公務員,住二人房,埋單6,7萬呀!同$500相差實在太大喇!
    好彩一直都冇人訓我隔離床,當住私人房感覺都抵d。

  12. 米搞

    我地都有諗過去QM,但家吓唔係住港島,排唔到:(

發表迴響

