Birth plan


「卜!!!!」

阿四:「你聽到嗎?你聽到嗎?你聽到汽球爆聲嗎?」

爹爹:「有。」

阿四:「大件事喇,穿水呀!!!」

爹爹:「哦係咩?」

有人騰雞衝入廁所坐下:「一定是穿水呀!!!」

爹爹:「……」

阿四:「你走去邊?」

爹爹:「吓?」

阿四:「我說不定穿水呀!」

爹爹:「咁,有冇水吖?」

阿四:「未有。」

爹爹:「可能有甚麼掉下罷了。難道是……個風筒?」

阿四:「但真的好像汽球爆聲……」

爹爹:「係。」

阿四:「喂你去邊?」

爹爹:「妳想我點?」

我都唔知。

這晚我嗱嗱林找出三年半前交給醫院及醫生的birth plan,改了日子。三年半前洋洋灑灑的堅持,今天刪了起碼五項,大家,都變得不太在乎了。

Birth plan generator:

http://www.birthplan.com/

Birth plan樣本:

http://www.birthingsupport.org/sample_birth_plan.htm

13 則迴響

Filed under 生仔

13 responses to “Birth plan

  1. 九十九

    好緊張呀~ 預祝一切順利!

  2. MAMA

    嘩!我而家先知有呢d plan 咋!
    祝一切順利!

  3. 謝!
    昨晚吃了西瓜,一夜Braxton Hicks假contractions不停,又在等那大水降臨,小朋友C更來湊熱鬧惡夢頻頻,整夜難眠。

  4. al

    唔好緊張, 祝一切順利, 我和阿囡(英文名係C字頭)會為你祈禱, 過兩個月都想plan吓第二個孩子, 你係我的榜樣, 加油呀!

  5. Cat

    Do you know what’s the rationale of this in the Birth Plan:

    13) We do not wish our baby to have the Hep B. injection.

    祝你一切順利, 母子平安.
    至於Birth Plan, 外國很流行, 也很受到專重. 但生過一個之後, 我的睇法係: 不要太執着, 最緊要平安, 出咗院之後才是自己的世界.

  6. Counting down now. An early wish wishing you a very smooth delivery. Need to say it now in case 二少 decides to make an early entrance!! 最紧要是一切順利, 母子平安。1 1 and I will keep you in our prayers and we will ask God to send angels to you!!

  7. 阿四,快啦快啦,加油!
    唔好成日諗大穿水啦,未必會穿水先架,自己嚇左自己先,傻豬。
    我就對 lee 一點有D意見:
    6) Minimal number of vaginal exams.
    我當年痛到傻左,醫生巡話你第一胎有排痛架,不如打支止痛針,咁姑娘慢慢攪得來打針,打完過左三個字居然話開到十度啦,叫我生啦。喂,果時剛剛支針藥力到,都唔識痛咁點生呢?
    所以係應該 Minimal number of vaginal exams. 不過應在打針前做一次 exam(其實我由頭至尾只做左三次),同埋,唔好成日睇死生第一胎既一定係痛好耐都未生得。

  8. 阿四加油!放鬆啲, 放鬆啲 and 放鬆啲…

  9. 真係好緊張呀!
    加油呀!

    知道你有左到依家都好似無幾耐既事!
    咁快就話生得嘞!
    人,真係諗得太多嘞!
    如果我唔諗咁多野,可能已經生左幾個嘞!

    祝順順利利!

  10. amy

    我地都"鄧"你緊張呀! 最緊要母子平安! 祝一切順利, 二少出世後食得瞓得媽媽有機會休息多d。

    我是預產期前一天才有少少作動(contractions 15分鐘才一次)入院的, 最怕就是聽朋友問我"幾時生呀?", 唉, 我夠想知啦!

  11. Thank you everyone for 打氣 and prayers 🙂

    Cat: no idea ah. i didn’t include that line anyway.

    chillimom: 係,但係我覺得最恐怖就係穿水,hahaha。正所謂,士可痛,不可辱 😉  

  12. isuser

    re: (13), some parents prefer to have the Hep B vaccine at the baby’s own pediatrician instead of the hospital.

    Best of luck to you, 阿四

發表迴響

