宜家膠馬樂隊。抵玩呀


DSC02595 DSC02605

12 則迴響

Filed under , 音樂

12 responses to “宜家膠馬樂隊。抵玩呀

  1. 見過都想過買, 不過又怕3分鐘熱度, 跟住唔玩又要搵人要, 搵地方放.

  2. 但願各位小朋友的創意和想像力能發揮到底。

  3. 我家也有一隻同款同色的,我家玩法是——做gym。

    即除了當騎馬機玩外,還當是舉重健身器材,練老鼠仔。

  4. 我同 Creamblue 一樣,都係怕冇位放。
    我將所有 chilli 既玩具塞哂入佢睡房(除左係佢架三輪車),所以買玩具一定要好忍手同好精心選擇,都好,慳返唔少。

  5. 咦?係咪去左生二少啦?

  6. hee,應該係生緊/生左二少啦。

  7. 喂週末流流俾我透一日都得掛

  8. 得得得! 我諗要超過五日唔見阿四啦, 就應該係二少到埗之時.
    抖多D多D多D (唔好再理會我等人也)先, 咪阿二少一來, 就有排無得抖……

  9. 阿四: 鬼叫你受歡迎,讀者多多,而且個個每日都要睇你有冇大作,感覺有點似報紙副刊,預期你每日有稿出一樣。

  10. 我諗你係醫院都會 update 下我地架。哈。

  11. 預祝生仔順利!大小平安!等你好消息!

發表迴響

