母雀臨盆


我在嬰兒用品部趕找數趕回家,突然想起,哎呀如果現在來穿水就真是尷尬死。今天,媽媽第一次恨心讓小朋友坐那比去程更飛更快的回程校車。

我捧着十包母乳BB專用Pampers在收銀處趕找數趕回家,突然想起,哎呀如果現在來穿水就真是尷尬死。今天,媽媽不理小朋友C勸籲,要L遮第n次練習替小朋友C洗澡。

我在路上換過一個較好受的姿勢開車,突然想起,哎呀如果現在來穿水就真是讓爹爹給肉痛死架車。今天,媽媽自己將BB汽車籃底座安裝好。

我在床上換過一個較好受的姿勢企圖讓自己……好受一點,突然想起,哎呀如果現在來穿水就真是讓爹爹給肉痛死張新床褥。今天,媽媽終於收拾好BB房(的60%),也終於與那張BB床重逢。

想起那還未登記的坐月套餐、臍血收藏,未買的無毒玻璃奶瓶,未洗的清一色粉紅BB衫,自己未洗的牙,小C還未用的一次牙齒保健檢查,我做了一件最合理的事:嗱嗱林把肚皮給倒了模(*)。

如果此刻突然穿水,就大。件。事。

IMG_0092 IMG_0097

(*) 石膏模於Bumps to Babes有售,Toys’r’us和永安都可能有。

27 則迴響

Filed under 生仔

27 responses to “母雀臨盆

  1. 睇到我都戥你緊張,好刺激呀。:)
    加油加油。

  2. ha ha !!! 我只見過 bb 手腳倒模,肚皮 … 大開眼界!

  3. 肚皮也可以倒模?哈﹗第時可以搞阿四展覽會。

    我是先穿水的,以為自己放屁添。嚇到坐在廁所不敢郁。

  4. 好快輪到你咯喎,祝一切順順利利,或者祝你見紅唔見水好咯,唔會咁尷尬兼呢hae嘛…

    想問你好耐喇,你講開我就問啦,你那個car seat是否你精挑細選的?可以用到bb幾大?我bb三個月大喇,都仲未去買,催左老公好多次,不過近排太忙分身不暇去買囉,你揀既應該有品質保證呀,跟你買算喇!

    仲有,我一直好想知兩歲半可唔可以睇牙齒/洗牙?朗朗兩隻大門牙既牙漬好"銀"我眼呀!

  5. 咦?用到12個月,咁你係咪打算二少一歲大之後再買多個?定會將小c那個俾二少用,再買個適合3歲小朋友既car seat俾小c?

  6. longlongmama:

    carseat問題我插口答:

    阿包現在五歲了,前後共用過三個car seat,第一個是給BB用的Peg Perego,只可以用到一歲,因為太大就坐唔落,現在這個是Britax的,很安全,話可以用到小朋友重至100磅﹗﹗

    阿包兩歲開始去看兒科牙醫,洗牙和塗flouride。然後每年去看一次。現在剛轉了牙醫,即我們的牙醫。

  7. Cat

    無毒玻璃奶瓶邊隻好呀? 蒸煲又邊隻好呀?
    阿女之前用Avent……係咪隻蒸煲可以throw away?

    我未去find out ar, 細BB女 7月駕到ar!

  8. 孫師奶

    我而加日日黎呢度探下你,睇下二少幾時現身,等到我都替你緊張,祝你一切順利,媽媽阿四努力!

    ps:可否問你一個小小小小問題呢?(實在好奇想知!)…貴blog右上方有個小小小小小小型smiley, 好subtle,有咩特別意思呢?

  9. 游游

    Wah, ho 緊張 ah! Best wishes to you!! Look forward to the arrival of your 二少!

  10. 原來「怕尷尬」是個這麼大的動力…
    保重啊🙂

  11. siugub

    阿四就生仲可以做咁多野, 勁呀.
    我記得我生前一個月, 基本上已完全停工.

    所以我成日過唔到一關: 又要照顧大B, 又要準備細B的東東, 之後仲要湊細B, 好難搞喎.

  12. 多謝大家關心 🙂

    readandeat: 阿四展覽會?你個人頭ㄚ,係咪想憑弔我!!!?

    longlongmama: 小朋友坐車,最好向後坐,越耐越好,因為撞車通常係向前時撞的。遲DpostDvideos上來給大家看向前vs向後的恐怖分別。
    不過買個convertible carseat,即是可向前可向後的,可以用耐好多,但一定要選有isofix的,只靠安全帶固定不夠安全。By the way,我正寫緊另一篇講carseat。
    我買個籃,主要因為可以放在Bugaboo/Quinny推車仔上,推出推入唔駛騷擾到二少。

    readandeat: 你用Britax的邊個款?我好想好想買Britax的Regent,因可用至80磅AND有isofix(美國叫LATCH),但HK冇得買!!Amazon亦不肯寄過來 😦

    longlongmama: 小C只是去檢查,不是洗牙。個保健plan包2次,上次去到瓜瓜叫,童年陰影啊。

    readandeat: 你地是飲bottled water?定係個city的水冇flouride,所以要塗flouride?

    孫: Good question!!!! 我都好想問Wordpress好耐喇。

    Cat: 我都想知!!Dr Brown已經唔入貨,因冇market。
    另,我上次都有個Avent sterilizer
    同埋,恭喜妳 🙂

  13. 我想问问,香港有那一款车是有Isofix 的? 我去问过and was told that车本身要有Isofix才可以用Isofix baby carseat. Is it true? 1 1 needs to change carseat and I have been shopping around, and I still can’t decide which one to get……

  14. 倒模?
    真係第一次聽呀!
    係呀, 真係要留個紀念, 不過, 咁大個, 要搵地方放,都係一個問題!

  15. 11mama: 看看你架車的manual就知啦。再唔係,你去後座,伸手入椅背底部摸吓,如有isofix的話,會摸到左右各一個金屬扣。(有D車要撩起塊皮先會摸到。)再唔係,打電話問個dealer。
    By the way,通常2000年後生產的車都有。

  16. Thank you!!! Let me go home and check check tonight.

  17. Jenny

    Best wishes!!! Hope to see baby no. 2 soon.

  18. 睬,乜憑弔呀。將你包成木乃伊才是憑弔。

    我們用的是Britax的Boulevard,因為有True Side Impact Protection設計(Regent是Side Impact Protection。詳情請看他們的網頁介紹)。尤其是如果小朋友坐車會睡著的,這個很好,因為兩邊有嘢承托個頭。

    補充一點:我寫錯了,這個只可用到小朋友65磅。

    阿四,去到80磅的話,小朋友已經很高了,坐carseat會頂到車頂的,到時候要轉用booster了(阿包也快要換booster了)。這些磅數是適用於外國那些肥妹肥仔的。至於那個Latch,有一次阿包竟然可以自己脫身。不過,普通情形下,應該很穩陣的。

    我們現在是飲水喉水的(沒有燒過的,只用過濾器過濾),水中有flouride的。牙醫幫小朋友塗flouride只是例行公事,個個都是如此的。不過,塗咗又點,如果不用牙線,一樣會有蛀牙的。這個大家要小心。因為牙縫之間的污物是牙刷刷不到的。阿包四隻大牙的牙縫就係咁各蛀了一小點,要補牙﹗﹗她現在是刷完牙後用牙線清潔牙縫,然後用漱口水(Natural Dentist的Anti-cavity Flouride Rinse的Mint味,這牌子沒有saccharin,這物質據說會致癌)。

    不好意思。寫了太多。

  19. 玻璃奶瓶我冇膽試, 怕自己打難。我用緊green to grow, threesixty 有得買。我之前留咗言但冇咗喎 :<, 根據我一千零一次嘅經驗, 穿水係有時間去洗手間穿上衛生巾, 我想不用太擔心, 但咁大個肚, 去邊都有個人陪吓都好D。

  20. 奶瓶我用緊green to grow, threesixty 有得買。玻璃未免太危險, 自己都有機會打破。

  21. Sai

    For bottles, I also think glass ones are too heavy because I want to train my daughter to hold her bottle later. Is using BPA-free bottle fine with you guys? I use Born Free BPA-free bottles now, and my daughter has no problem with gas using this brand.
    Why HK has no market for Dr Brown? My friend’s brother in HK asked her to mail half dozen of Dr Brown bottles. Dr Brown is still very common here in US.

    Readandeat
    My son also has a Regent car seat. I don’t know Boulevard is saver because I always thought Regent is the safest. Thanks for the info! I strongly want my son to ride on a car seat with latch system till he is not required to. I learned from the web that a mother lost her 3 year old son because the booster seat could not resist the side impact in a car accident, and then after that I bought a Britax right away.

  22. Clara

    不好意思搭個訕…
    re 讀食姐,唔係應該先用牙線後刷牙嗎?

  23. 藍mama

    嘩!二少就係住左o係個蠶繭裏面!
    阿四,唔好四圍騰咁操勞囉!

  24. beanjelly

    倒模?好厲害,擺喺屋企做Sculpture一流!
    我兩年生左兩件,睇黎都無勇氣同機會做倒模,不過宜家做都重有個腩可以辦大肚。

  25. clara:

    我也不知道是先牙線先還是應先刷牙先。我們一向都是先刷牙才用牙線的。

  26. 多謝阿四同讀食既專業回覆,我會火速買返個o岩用既car seat!

    一句講唒,睇阿四blog真係獲益良多,阿四你篇講car seat既我引頸以待,我一定會俾我老公睇,皆因我老公就係果d無知到覺得抱住就已經好安全既人,皆我奶奶果邊成家都係咁諗!佢地大膽到可以俾個3歲小朋友坐司機位旁個位,得條唔o岩用既安全帶喎!朗朗都o係我不知情下坐過,俾我知道後我剷左我老公上天花板!!

    阿四,唔該寫得恐怖d,有d人唔嚇唔得架!!

發表迴響

