師奶殺手


阿四:為何之前無端端來留言?

爹爹:吓?因為有空。

阿四:不不,為何無端端來留言?

爹爹:因為想提高媽媽阿四的質素。

16 則迴響

Filed under 爹爹,

16 responses to “師奶殺手

  1. haha小C 爹你真幽默!不如喺度開番個阿四爸爸page,同小C阿四爭粉絲!

  2. 孜媽

    爹爹唔通吞了另一半在肚裡

    想提高媽媽阿四留言的質素?

    何解明明偶像是阿四,郤都想看爹爹留言

  3. 我想他的意思是:因為想提高媽媽阿四的留言的平均質素。

  4. 孫師奶

    笑死!
    小c爹只出一次手,就已經有粉絲,果然係高人!
    我地呢班師奶每日除左追”媽媽阿四”外,其實都暗暗期盼師奶殺手幾時又再現身。

  5. (舉手)

    我都係粉絲呀﹗

  6. Simon Ching

    Yay, 等我拉低一下本留言區的質素先!

  7. 小C爸爸

    咦 Simon,又高番!

  8. Simon Ching

    我係嚟到亂的… 質低佢!

  9. 小C爸爸

    唔好舞高弄低啦.

  10. (連偽師奶都中招了,爹爹這「師奶殺手」外號,可不是浪得虛名)

  11. Heyu mama

    哈哈哈哈….
    除左小C爸的留言
    仲想等下第日小C的留言

  12. 小C留言,快啦快啦,我都好期待🙂

  13. 嘩,如果小C會留言,咁啲curve肯定去到……@_@

發表迴響

