我三尺


DSC01887

(小C3歲4個月)

8 則迴響

Filed under 小C

8 responses to “我三尺

  1. 我兒乃是小個仔, 若日後在3歲多時, 能有3呎高, 我也會感到滿足, 以現時體高來看, 能夠達到此目標, 仍有一段長路要走.

  2. 同樓上creamblue一樣, 我家小boo的身高係25%條線度, 如果三歲時有三尺, 我都執到了!

  3. 小C身高體重都25%左好耐好耐好耐,(頭幾個月直頭係15%),係到2歲幾先開始貼近50%

  4. 阿四, Kanris: 小boo同小C都比我個小魔怪長得高大得多, 因為他從一出生已經遠遠被拋離, 到現在2歲2個月不論身高體重都仲未到3%.

  5. 咦, creamblue, 你家小魔怪又是2歲2個月? 我家小boo都係喎…..小boo係囡囡, 得82cm高、26.6磅重呀!

    你個呢?

  6. Kanris, 小人兒應該有82cm高, 最近沒有磅重, 不過一定沒有26磅重. 小boo妹妹係0612定0701B嚟?

發表迴響

