企鵝蛋


許久許久以前,當阿四還未成為冇糧出奴隸之時,一天有人發電郵給整間公司:「是誰把我的Linux企鵝放進四樓廚房雪格裡???」

有人回覆:「要不要把北極熊一塊放進去,把企鵝吃了?」

小C:「好姐,看我的企鵝蛋!」

好姐:「嘩,好姐從來都未見過真企鵝呀。話時話,阿X太,孵出來之後妳怎麼養?」

阿四:「(喂使唔使咁肉緊,明天小朋友發現企鵝只是玩具,我點收科?)小C,妳知道這是玩具企鵝,對吧?」

小C:「我知。」

好姐:「吓?我還道是真的!!!???」

小C:「L遮,看我的企鵝蛋!企鵝BB快出來了!」

L遮:「Ma’am,這蛋從哪裡來?」

阿四:「朋友從南非帶回來的……哈哈,好姐以為是真的呢!」

L遮:「……吓?原來不是真的!!?」

penguin egg

(小C3歲4個月)

9 則迴響

Filed under L遮, 好姐, 小玩意

9 responses to “企鵝蛋

  1. 哈,跟我上次的恐龍蛋是同一樣喎。小C很喜歡喎。

  2. 我也在英國買來一隻恐龍蛋!

  3. 米搞

    ??咩泥架??

  4. amy

    那張特寫腳的照片, 好可愛! 我們家也有一張。

  5. 米搞

    但係呢亭遇水變大既玩具唔係話因為危險(怕小朋友吞左)所以唔適合小朋友玩既?

  6. wybau

    阿四, 回覆電郵果個係咪你?

  7. wybau: 唔係呀,幾時呀?

發表迴響

