肚裡的住客


家姐:「我在妳肚裡的時候,誰是家姐呀?」

媽媽:「第一個住在媽媽肚裡的小朋友是誰呀?」

家姐:「我囉。」

媽媽:「第二個呢?」

家姐:「My brother…… 咁,第三隻呢?」

媽媽:「吓?」啋,還不收爐咩。

家姐:「第三隻係妳呀。」

媽媽:「啊!」

家姐:「第四,係爹爹喺妳個肚呀。呀,唔該妳入我個肚呀。」

(小C3歲4個月)

13 則迴響

Filed under 生仔, 小C, 手足

13 responses to “肚裡的住客

  1. 其實有能力又有心機教, 阿四大可生多幾個呀!

  2. 我絕對係冇心機囉!!尤其8個月前hormone又在體內發顛開始

  3. 我都係…自從有左第二個之後,就已冇左心機精神時間去陪朗朗,有時睇返以前帶朗朗去玩D相,都有D感慨,覺得自己虧欠左佢地兩兄弟 - 大果個已唔可以好似以前咁全心全意照顧佢帶佢四圍玩;細果個就更冇乜機會可以俾我全心全意咁對待。。。
    希望萬能阿四你會兼顧得到啦,到時俾D心得貼士我呀!

  4. 你係前輩,你俾tips我就真!

    我有個如意算盤,就係,等佢2個自己玩!That’s what siblings are for, eh? 😛
    不過算盤歸算盤,我始終都心痛個女。。。唯有等二少來打救佢--2年之後

  5. ada

    哈,小朋友的邏輯係好得意架。好似老公的姨生女(2歲梨),你問佢所有小朋友的爸爸佢都識答。以佢的邏輯係family中的男人就係爸爸,所以佢答我老公係我爸爸(因為我地未有小朋友)@@

  6. Sai

    我本來和你想的一樣﹐兩個小朋友有伴便開心。
    但我大仔3歲妹妹6個月都未有耐玩得埋﹐現在仲要擔心哥哥不小心弄傷妹妹﹐或不讓妹妹玩他的玩具﹐有時又擔心不同性別他倆將來玩唔埋﹐唔知個算盤真的會不會有響的一天? haha

  7. Sai: 再過多一陣,妹妹開始又還擊力打交,又會唔會好D?Hahahhaa
    Anyway, 請大家講多D來聽聽,等我有心理準備,hahaha

  8. mumtoastha

    我以平常心去平衡自己,大女5yrs係D’s kid,細仔2yrs,點計都是家姐需要我地既時間多些,咁細佬點算吖,係咪好吾公平! 但係阿媽祗得一個,雖然我現在是全職揍仔,但時間好似永遠都吾夠用!!
    家姐返左學呢,就陪細佬啦,家姐放學喇,要做家居訓練家課喎,細佬就自己嚟啦,搞妥家姐喇,兩姊弟齊齊玩喇喂……. 簡單如你追我逐,你爬我又爬,你跳我又跳,已夠兩姊弟笑爆肚皮,媽媽我在旁不用看,淨聽他們的笑聲已夠滿足.

  9. mumtoastha

    仲有,媽媽祗需一份心機/心意,就可以同時給予兩姊弟(兄妹)2人同享,點計都係抵d,而且可以有多個人一同分享,幾幸福吖!!!

  10. 差果三年啫, 好快就可以一齊玩得好開心. (我自己跟一 “藪" 兄弟都係每人隔兩三年, 由細時到而家, 覺得有伴真係好.)

    阿四你個 “等佢2個自己玩" 的如意算盤, 真係好啱呀, 細路梗係中意同細路玩啦, 無得揀先話要lur住阿媽啫.

    話時話, 最近一次去朋友 (有一子一女分別六歲和四歲) 家, 才發覺兩個小朋友幾乎完全不說 “my mum /my dad", 講親, 都係話 “OUR mum / OUR dad",聽到都覺得好warm & sweet!

  11. mumtoastha: yes, love multiplies 🙂

    納: 我等住聽果句our mom!!

  12. 作為家姐的我, 從來冇覺得阿妹分咗我啲咩要我唔開心, 所以唔好咁心痛個大。放心好了。

  13. 好,謝謝,阿家姐 🙂

發表迴響

