長髮為君剪


平生跟我有瓜葛的男子不多,日前我為其中一位VIP落髮。

三年多前一役,臨盆前同樣時間我也是一剪。之後我一等,再偷雞蛇王去私會髮型師之時,小C已然九個月大。

要乾一個頭費時,尤其當妳身上有吸血生番廿四小時附體,於是今次我剪得比上次更短。

剪好了,髮型師建議,若把頭髮綁起,可以留下一邊,遮遮塊面。唓不用你舉報啦,自上星期開始,那漸見難度脫出來的戒指都已經在告密:我開始水腫!

肯定是剪得太短了,VIP男子之胞姊並家裡另一男子都很厚道,一律不予致評。

那長髮,那臍帶,以至將來那藕斷絲連,願我都剪得瀟灑。至少,在妳和你面前。

happy face  ====>  after_haircut

18 則迴響

Filed under 生仔

18 responses to “長髮為君剪

  1. 哈!你的自拍大肚照令人大笑,尤其是那黃色笑臉表情多多。

  2. 哈﹗好怕散腫的。生完去一趟廁所馬上搞掂。

  3. 湊初生b, 長頭髮都幾麻煩。阿四妳個肚好尖啊! 諗好名味?我阿妹預產期四月中啊。

  4. ada

    二少好低位喎,就要出黎見世面啦。
    媽媽阿四大肚照好靚呀。 呀,當然,俏黄蓉的確好俏

  5. 右邊張相係咪做左 “拉闊" 效果 ??

  6. 炭燒: 剪完之後再冇動機影個頭,唯有請大家將就D睇住張模擬照

    菲: 未有名呀!你呢?

    ada: 謝 :)

    readandeat: 你個人頭就係囉

  7. al

    無論長髮短髮, 你都係美人阿四.

    我生阿囡前都剪短咗頭髮(膊頭上少少), 但不長不短, 反而搞到好熱好難搞(因那時是六月尾), 再生就要諗吓剪幾短啦………….

  8. eeb

    但願剪另一處時妳能一樣咁瀟灑

  9. amy

    阿四真的好瘦,好羨慕!我上次都在七個月左右剪了髮呢。

  10. 哎瘦得你吖仲話水腫!
    你睇你睇你條 s 腰!!!!

  11. 哈….回想起來算幸運, 我陀小boo時沒有被人逼落髮 --「pizza面」(註:闊臉)如我, 當然也沒有自願去落髮!

  12. 哎瘦得你吖仲話水腫!x2

  13. 第1張係2星期前未發漲嗎。

  14. 阿四:從相中的你來看, 似乎只重係個仔到, 你應該唔多有肥到, 幾時係expected due day?

  15. 現在已是月中,分分生得,如果你個blog冇新posting,我估我地可以預計你係去咗生仔。

發表迴響

