麵包之切法


DSC01124 cropped DSC01126

都說一早醒來切熱騰騰的出爐麵包,好幸福。

對。如果你的生番比出爐麵包遲起床的話。

麵包機在沒有門的廚房內:「(凌晨四時半,時間制開波)轟隆轟隆轟隆搞搞搞,吱咯吱咯吱咯……轟隆轟隆轟隆搞搞搞……咇!咇!咇!咇!咇!」

小朋友C在不能關門*之房內:「哇~~~~/我起身喇……/媽咪~~~!!!」

DSC01123 cropped DSC01120 cropped

______________

* 這是題外話,有機會再說吧。

9 則迴響

Filed under ,

9 responses to “麵包之切法

  1. 我家一定很懶訓, 夜半麵包機工作時, 我, 爹爹和女兒從來唔知唔覺 @@

  2. Jenni

    so what time did she get up?lol

  3. 你個麵包份量係咪一日可以食晒呢?
    其實,我都有一部機,因為做出黎都幾大隻,成日食唔晒,等第日食又唔夠新鮮,所以都無乜意欲去整!

    你有無呢個問題呢: 熱食, 就好味; 凍左就無咁好味呢?

  4. 孫師奶

    俾你搞到我心思思都好想買番一部,又俾你提醒過出面d麵包有好多trans fat…

    咁以你用家意見,係咪好易用呢,d包又係咪好味呢?我加拿大買都要成$240加幣,其實都幾貴,所以想問清楚先買。

  5. 大個梨小C的手手, 很大呀! 成個包包咁大呀!

  6. 睇到都流口水!

    不如搵個隔音盒罩住部麵包機,得唔得?

    chilli 最近無端端願意自己訓,不過,有個條件係「唔好閂門喎。」所以佢訓左,我地都要喱埋係房,做D好靜既野。

  7. 又有得玩又有得食, 正喎! 從菲妮自己瞓一間房後, 我地都開門瞓, 方便佢有時瞓到半夜找人不懂開門, 拍門我地又唔知醒。

  8. zacharyhui: 只是一磅,3個人早餐,2個人午餐&少少下午茶,多數可以食得八八九九,有剩就俾L遮。熱食個皮好味,凍食我都中意播。冇法,大肚婆係飢不擇食。 :9

    孫: 易用架。同埋,只要先用10分鐘發左Dyeast,就一定掂。

    milkcandy: hee hee,佢仲要錫個包添,個包真係一額汗

    chillimom: 哈哈其實我常想起叮噹好似有個放得落整個人的隔音盒,怕且啱放小朋友C入去……
    但個麵包機會噴熱,就唔得嘞。我曾經想過質佢入個焗爐入面……
    chilli願意瞓,恭喜!!!

    菲: 我地要開房門,是因為有N個理由不能開窗,唉……

  9. pd

    小C的玉手大了很多,果真大個女啦!

    把真刀插在麵包上有點可怕…

發表迴響

