為你開的一扇window


爹爹:「哈哈妳看,我今天又沒有拿電腦回家加班。」

阿四:「對!……呀,據聞呢,你好像是在不停用黑莓之餘,又在霸佔我的電腦,害我看不到讀者留言?」

爹爹:「……只是用一陣子嘛。」

阿四:「你用我的電腦都算了,但你偏要用我已經開了的window往別處去;用我開了的window都算了,你用完後就拜託別把window給關了,害我失去之前看到一半的網頁!」

爹爹:「開那麼多windows會令電腦慢吞吞。」

阿四:「你道我好想嗎?今天看到幾個週末好去處,便索性開着留給你看。你知啦,如果把網址寄給你,你要麼不看,要麼就扮收不到。」

爹爹:「……嗯開那麼多個window真的會好慢。」

阿四:「蝦,明明是你教我,要用right click,選Open in New Window的。」

爹爹:「那大概要追溯到結婚前的時候吧!?」

阿四:「你說過的話,我會選擇性地記一世。所以你最好小心,嘿嘿。」

18 則迴響

Filed under 爹爹, 阿四

18 responses to “為你開的一扇window

  1. eeb

    點解唔用firefox?

  2. Jenni

    小C爹爹have selective hearing too,and good try on ignoring ur complains,lol….

  3. 好好笑~~~~~~

    俾我家爹爹都睇了。但我家爹爹話唔好笑! (因為好似鬧埋佢) ^.^

  4. Cat

    開那麼多windows會hang機!!

    所以老公和我在家也需要一人一部腦, 免煩.

  5. 我用 firefox,平常我最小開住6至10個網頁 (mail, facebook, blog, 天文台係「必開」,但一邊睇媽媽阿四,網上報紙 …)。
    我老公如用我部腦,會自己再另開多一個 window,不過,都唔慢。

  6. 我用IE, 我老婆用Firefox, 唔駛爭

  7. Vi

    Thanks for your message, I guess my frequent visits got your attention! I’m really a big fan of yours!! Ever since my friend introduced me your blog, I just fall in love with your writing instantly. I have been enjoyed reading your little humorous stories; they crack me up every time🙂
    Best wishes to you and your family.

  8. amy

    我也不明白為何有人要將別人正在看的視窗關閉!現在用vista其實不需要開個新視窗,情況也一樣!

    你要麼不看,要麼就扮收不到。-> 同病相憐!我寄出的不少email,都是石沈大海呢!

  9. 支持一人一腦

  10. amy

    米, 我家是一人一腦, 但我的電腦常變成公家電腦。

  11. 嘿,三個字:

    耍花槍

  12. 噢,我是小c爸同類

    為什麼?

    像亂糟糟自不然執執

  13. 我家就一定要一人一電腦, 包括小小朋友都有一玩具電腦. 我可以唔睇電視, 唔聽收音機都免強可以, 不過沒有電腦用, 又唔上網就萬萬不能啦.

  14. eeb: 懶得轉,係咪一個理由?

  15. eeb

    人係有inertia,要有足夠動力(內或外)才會作出轉變,所以唔轉只係因為要轉的理由不足,並唔需要任何理由唔轉既理由。

    (心諗:

    唔係呀妳,只係download and install,其他嘢/舊bookmark等firefox自動幫妳,又快又好用,咁都懶? 唉)

  16. eeb大人:好好好我剛install了,現在用緊來答你。我幾滿意,你也應該滿意了吧? :P 
    其實之前有用過,但不知何解之後又走番回頭路!?
    (謝謝你成為我的推動力)

  17. eeb

    乖,獎妳一陣有得幫手開飯😄

    firefox 真係各方面都比IE好,如果要數firefox唔好既地方,就係仲有d網站(極少,而且多數係無乜用既)唔support囉。

    我早已愛上條address bar,只要打個"4″字,佢就知我想睇媽媽阿四既網頁,非常善解人意。

  18. 哈哈哈我剛剛試在address bar打左個4字,好開心 😛

    開飯呀,好我派我個助手俾你啦

發表迴響

