通奶。大埔滘


剛剛掃了多盒Organic Mother’s Milk Tea回家。多得,令人作嘔。

為了獨力餵飽吾兒,當年我喝此物並茴香茶企圖增加奶量凡大半年。那茶味也非全世界最臭的,但當你每天都要灌下十碗就算是魚翅,任誰都會心理不平衡。

日前吃自助餐遇見一物曰「燒烤茴香」,端來一嚐一嗅,前塵牽動神經,立刻發顛要吐,差點沒痛哭。

兩年多前決定戒毒那一天,家中仍儲備兩大盒茴香茶包,爹爹云:「不如我喝。」

他真的喝了,據聞,好味。

上星期往大埔滘,陌生叔叔從楓樹下檢起兩個疑似海膽怪獸給小朋友,說這寶貝是楓果,通奶又通經,叫路路通(*)。

好明顯,他看見了。他看見我額上鑿着的那句「我冇奶。」

DSC01674

叔叔問小朋友,聽到那鳥叫沒有?原來今天我們碰上高人,叔叔是觀鳥專家,還出碟

經高人指點,我們走進蝴蝶園,用傻瓜機與一眾high tech發燒友一起影蝶。

Tai Po butterflies

(*) 路路通者,孕婦忌用。

14 則迴響

Filed under 大自然, 母乳

14 responses to “通奶。大埔滘

  1. 真係要飲呢啲幫助至夠奶咩?
    我只係成日食『拾花生』同飲鮮奶, 其他既,都無乜食過喎!

  2. 係喎,通經嘛,當然孕婦忌用,但又是否真的是產婦恩物?

    我也曾經日灌數杯Organic Mother’s Milk Tea,第一啖就「哽」d,飲落還可以啦。

    我也是少奶一族,有人每兩小時一次,每次四十五分鐘咁食奶,坐監歲月歷歷在目,但我只餵至九個月就轉飲奶粉了,我現在很後悔,因為奶粉真的很甜,我正嘗試用普通鮮奶溝稀,慢慢轉飲全脂奶。

  3. amy

    我是在上班後才喝organic mother’s milk tea, 不過真的不知道它有沒有用。

    我自己倒是覺得吃黑豆有點幫助,不過因為都頗飽吐,又吃不了很多。

    今天剛25個月了,我這邊還未戒得成功呢。叫他選媽媽奶還是雪糕/蛋糕/維他奶/….,他總是說要媽媽奶。你那時候是brain wash嗎? 我大概是22個月開始就間中告訴他兩歲大個仔不吃媽媽奶,但到現在每晚要睡時不給他就放聲大哭。怎樣可無痛戒奶?

  4. 我沒有喝過這些東西。有效?會不會崩堤架?

  5. 我仍記得organic mother’s milk tea, 同Amy一樣, 都你你公司飲, 至於茴香茶就係weekend係屋企飲, 味道唔算好, 但也不太難飲, 現在想起有點懷念. 可能因為我唔會再有可能生仔, 又需要增加奶奶.

  6. 我都有飲過, 初初覺得好難飲, 但飲飲就覺得ok, 比起煲啲乜乜物物方便好多。但請相信我這並唔係最難飲, 我試過一隻 more milk plus (http://www.motherlove.com/product_more_milk_plus_glycerite.php) 要難飲好多, 但好。有。效。效果係我一般都冇谷奶嘅感覺, 直至我遇到佢, 但我又唔知飲得多好唔好, 所以飲咗一支就算, 況且真係好難飲。

  7. YauYau

    觀鳥專家! The 叔叔 maybe my parents’ friends. =)There are amazing amount of birds in Hong Kong. It’s good to start kid’s appreciation for the wildlife early. As for milk supply – don’t stress too much. I was lucky that it went smoothly for Zoey🙂 It’s not the end of the world if you don’t have enough milk🙂 Let it be.

  8. eeb

    茴香茶 – 我都有飲,配埋fenugreek seed一齊沖,一杯又苦又甜又有d牙膏味既嘢,有時加d岱岱花(橙花)同黑豆同蜜糖,增加難飲度,物極必反,就反而唔難入口。

    第二胎,又係全職媽媽,真係唔駛擔心唔夠奶,輕鬆d,放鬆心情。

  9. skchiu

    organic mother milk tea 我都有飲, ok wor ! 黑豆漿仲好, 吉吉島有隻香港製 organic 黑豆漿, 好味又方便!
    我都係小奶, 第二胎又因為要顧及亞大個感受, 反而成為餵奶壓力! 奉勸真係要放鬆、放鬆、放鬆!!!

  10. 我就係你口中所講果D令人羨慕既多奶奶媽,其實,只有我個仔係值得令人羨慕,因佢唔怕冇奶食(出世7磅,兩個月有14磅),但至於我,其實多奶並唔係絕對既好事,皆因多奶好易塞,乳線炎發燒發冷白點等等我乜都試過,仲要係好多次。上一次餵朗朗,餵到十個月都仲有得塞,真激C!今次第二胎,個仔三個月都未有,多奶加上果張鐵筆都撬唔開既小口,已塞過不下五六次,燒又發過冷又發過,日日用支針同自己做手術(挑白點),次次塞都痛到入心入肺,唉,人餵奶我餵奶,點解餵得我咁辛苦??我都有媽咪生架!
    有乜野食左會冇咁易塞架?

  11. 謝謝各位的難飲及好飲祕方。

    longlongmama: 原來產量多都係慘!有冇試過用一整塊生椰菜葉去敷?
    https://mama4.wordpress.com/2008/01/15/%e5%a5%b3%e4%ba%ba%e9%83%bd%e6%9c%83%e8%aa%aa%e7%94%9a%e9%ba%bc/

    其他真正令人羨慕的奶媽 : 唉,講妳都唔明架喇……嗚嗚……
    除左心理因素同食D乜,奶量同個人體質都有關係,而且據聞每一胎都可以唔同……

    readandeat: 崩堤? hahahaha崩堤就好囉崩堤……

    amy: 係呀我係用brain wash,又用佢D相自製左一本"小C的一天"俾佢睇,等佢睇到自己可以唔飲奶奶自己熟睡於床上個樣。但都搞左一陣吓。
    https://mama4.wordpress.com/2008/02/18/%e9%82%a3%e5%b9%b4%e3%80%82%e6%88%91%e5%80%91%e3%80%82%e5%a6%82%e6%ad%a4%e3%80%82%e6%88%92%e6%af%92%e3%80%82/

  12. amy

    謝謝分享!試過因為吃損了一邊要求愷愷放過我那邊,但他都不理我和奶奶的死活堅持要吃。唉,要再諗下計先得。

  13. 我奶量應屬中等, 第一胎時精神緊張, 又不懂分辨肚餓渴睡想抱等等等等嬰兒訊號, 必必一哭就以為他要 吃, 而乳頭送到咀邊嘛, 其實九成孩子也會吸啜罷. 結果好似每小時都在餵, 弄得幾乎發癲. 現在回想, 必必出生不足七磅, 二個月有十三磅, 也應該屬於夠吃呀.

    現在第二胎, 雖然肉體較勞累, 但心理上有所準備, 所以反而餵得較好. 當然湯水仍然少不了. 我想過買fenugreek(?), 但香港gnc 沒有入貨, 那就作罷.

    有時傍晚時份, 覺得奶盡燈枯而孩子似乎餓著在哭, 自己真有同聲一哭的衝動. 唉.

    要有心理準備, 男孩子較女孩子吃奶吃得更瘋呀.

    一起努力.

  14. 係呀係呀我那時亦是不懂分辨肚餓渴睡等嬰兒訊號,以為一哭就是餓,今次要學乖了!!
    "男孩子較女孩子吃奶吃得更瘋"--係播,我仲未醒起添。。。大件事!
    一起努力,喜見你來  :)

發表迴響

