有人喜歡黑


DSC02241 DSC02267

不只一次,小朋友問,怎麼家裡沒黑色水彩顏料?

媽媽把紅色搖搖馬帶回家,小朋友表示,不不我要店內黑色那隻!

經過廚窗,小朋友指着黑色外套:「呢件好著呀。」

媽媽打開漂亮的紅心心情人節卡,裡頭,好大一片黑!

DSC01151 DSC01153

10 則迴響

Filed under 小C

10 responses to “有人喜歡黑

  1. 我女兒偏愛紅, 她媽我, 見到紅就頭暈, 奈何女兒愛紅, 家裡的紅也只有愈來愈多.

  2. al

    我女兒(兩歲八個半月)近來每次油顏色都話要油黑色, 係咪這幾日天陰陰, 影响到佢哋呢?

    阿四, 隻搖搖馬係邊到買架? 貴唔貴? 唔係玩具嚟呀? 有咩用途架?

  3. 世上其實没有黑色,只係得好深好深既灰...但要留意,灰色又有好多隻嗰喎,可以用紅溝綠,或者藍溝橙,再唔係用黃加紫都得...隻隻灰色其實都唔同...

  4. 原來如此!但"冇黑色"係乜野意思?

  5. eeb

    “没有黑色"
    因為反光既問題嗎? 理論上黑色係一d光都反射唔到,如果可以見得到既,就已經唔係"一d光都反射唔到"。
    (估咋)

    咁,黑洞(如果真係有),會唔會係黑色(不過眼睇唔到)?

  6. 我其實只係想講,所有我地以為係「黑色」既顏色,其實都係由其他顏色溝成。而唔係有一種「純黑色」架~

  7. Heyu mama

    I think because little C never have black stuff. We bought a lot of black clothes to Heyu, so she won’t ask for black stuff.

    But black seems 神秘 to them.

  8. good taste 小C ! i love black too!

    我以前的missy 教我, 黑色其實係所有顏色的總和…

  9. 米: 咁既然灰色都係其他色溝成,點解有灰色又冇黑色?Sorry我真係好煩……

    Heyu mama: Good point!!

    milkcandy: high 5!

發表迴響

