宜家傢俬。鬼故


宜家傢俬裡的真人真事。

(驚嚇離奇,不是鬼故是甚麼?)

收銀員一:「大肚婆,我看見妳的大肚。現在呢,我在等妳把一大車貨物都搬到收銀檯上;我呢,是肯定不會動了。」

收銀員二:「大肚婆,雖然現在沒有任何其他人在排隊,我也絕對不會替妳把這些貨入袋。」

收銀員三:「大肚婆,這些貨已經入袋,請替我拿開。」(絕非設計對白。)

顧客服務部員工:「大肚婆,妳不能自行推手推車到停車場,但我們顧客服務部可以幫妳。呀,其實這手推車頗礙事,不如我們徒手拿好了。嗱,我拿三袋,妳拿兩袋,好不好?」

直至有一天,一位叫Cherry的女孩主動推開收銀檯,走出來替小器大肚婆從手推車拿出每一件貨。小器大肚婆當面盛讚過後,氣沖沖寫下留言投進顧客服務部外的意見箱:

「親愛的負責人:

我是大肚婆。過去兩個月內,我到貴店不下四次,今天是首次有職員主動伸出援手,替我從手推車內拿出每一件貨,在此我向Cherry小姐深深道謝,並恭喜貴店聘用了起碼一位有基本禮貌的員工,剛好趕得上百佳惠康阿姐的一成。

之前數次,大肚婆均被貴店不同職員錯認為其中一員,被要求做三做四,請考慮把貴店員工再培訓。

彎不了腰的大肚婆」

11 則迴響

Filed under 生仔, 阿四

11 responses to “宜家傢俬。鬼故

  1. ur…容許我講一句,既然佢地咁既服務態度,你都仲去幫襯(仲要係四次),咁佢地點解仲要請個有禮貌既收銀呢?要知好啲態度既員工,要收高啲人工都合理既,咁,請啲唔好態度既,咪可以節省成本囉。

    又,你去買嘢,出聲丫嘛,呢度大把人等住去幫你搬搬抬抬...

  2. 好恐怖……陰風陣陣~~~~~~

  3. 思思阿媽

    唔係kwa, 今時今日甘既服務態度重得 ..
    我支持你留言比佢 ~
    百佳阿姐見我揹住阿女都幫我係手推車度拎野啦 ~
    呢d基本野唔使教呀 ~

  4. Audreyma

    鬼唔望佢做嘢做到咳都冇人幫

    錫錫大肚婆

    同意米搞兄,大把FANS想幫阿四托

  5. 為阿四及cherry鼓掌!!!

  6. eeb: 萬分謝謝!已改錯。 :)

    米: 你真係心水清。唉不過也正正因為我近乎冇佢唔得、冇佢乎,但係亦冇時間搞大件事投訴去蘋果或者上台搶財政預算案之類,我一個師奶仔唯有用一分鐘企圖改變我和其他大肚婆的待遇,因我至少相信,我的待遇唔係Ikea的原意,只係佢地的oversight。
    By the way,關於托貨,哈哈哈哈由於你係呢道會出聲的主力男讀者,下次我地班姊姊妹妹去Ikea,係咪可以知會你幫手? 🙂

  7. 請問你去那一間Ikea, 記得一次阿仔一歲多時, 我要去nursing room換片, 問他有冇人用緊, 我想一用, 他的反應都係“ee鵝鵝”一陣, 先開門俾我地入去, 個次我係去銅鑼灣個間.

  8. 你一開頭就話係鬼故,我考慮左幾秒,至開始睇呀!驚架嘛!
    其實,好多人都覺得大肚婆唔係乜野架!
    上巴士,啲人唔想讓位,可以即刻扮瞓都得!
    咁你話嘞!

  9. Jenni

    i got bad attitude from those big stores before too,but i instantly called out the manager and complain,then it is resolved…i guess it is kinda hard for you when you are pregnant and have to deal with those people~move to Canada,they are much nicer to pregnant women here:)

  10. creamblue: 正是銅鑼灣,但我估間間一樣囉。

    zacharyhui: 哈哈,你估唐福鬼估我恨知咩,哈哈哈……
    我認為D人當大肚婆唔係乜野,係因為世界上的確大半部分人未大過肚,所以更加要教育。

    Jenni: yes they’re much nicer to a lot of people!

發表迴響

