為何老婆不能先死


星期天,阿四準備早餐。

「爹爹,請拿一把餐刀給小C。她有點咳,我不想她對着櫃桶咳。」

「刀在哪裡?」

「在筷子旁。」

「筷子在哪裡?」

「在爐下面,左邊中間櫃桶。」

「即是哪裡?」

「爐下面有多少個左邊中間櫃桶?」

「吓?在哪裡嘛??」

「天,搬進來都兩個月喇!!!」

「對啊,搬進來才不過兩個月。」

「咦,那麼即是說,原來你其實一直都知道舊屋的廁紙放在哪裡!!」

「爹爹,咳!咳!刀在這裡呀。」

14 則迴響

Filed under 爹爹, 搬屋

14 responses to “為何老婆不能先死

  1. 我成日都話我係屋企裡既 google search。老公問:郵票係邊, etc etc etc.
    不過最慘係要幫 chilli 去搵某玩具某 part 去左邊。

  2. cr

    awww,小c好可愛!:D

  3. 米搞

    唔係呀,做死先嗰個好啲,死後尾嗰個會好掛住先走嗰個架...

    所以,我希望係我老婆先走既...當然,最好係講緊八十歲之後既事...

    (係呀,我通常都係九唔搭八既。)

  4. 洛言

    我是小C爹爹的話,一定捉住小C打pat pat——咁鬼可愛!

    所以呢,一定要向曾C長(不是小C家長)爭取全港家庭總管要有合理薪酬,由政府支付,屬政府外判特約員工。

  5. Jenni

    i guess all men are like that,lol.the other day i asked my husband to go grab something from the pnatry room,he went downstairs for 20 mins,came up and say there is none,you must have forgot to buy it.i went down there for a min and take it up,he looked at me and said,where did u hide that…..

  6. Jenni: in my case, both 好姐 and L遮 are like that. And you’re lucky that at least your husband went trying for TWENTY minutes!!

  7. subzero

    My mom said the same thing to my dad.😉

  8. 想你知道這些事在我家日日都有發生, 在美國間屋, 菲妮出世住到搬, 大大話話都成年幾, 我老公都係每次要佢幫手攞毛巾, 每次都問响邊度攞。

  9. >he went downstairs for 20 mins,

    佢應該只係走左去上網...

  10. 咦,難道天下老公都係同一個模倒出來嘅?

  11. 米: 多謝你終於為大家解釋左呢個疑團!!!

    subzero: While you were coughing? 😉

    readandeat: 廚神佢起碼會知D煲o係邊道掛?

  12. 哈﹗佢梗知。連我眼鏡放喺邊都答得出。

  13. 我老公娶我時, 話過會比我死先喎, 我都希望係真架. 我不能想像沒有老公在旁的日子怎樣過. 他比我堅強, 我想他會比我應付得好.

    同埋我覺得, 到時我死了, 佢自然會知道D野放係邊, 正如平日佢成日話唔識湊囡, 但我病時, 佢又自自然然識湊喎.

  14. 通告: notiFLY « 媽媽阿四

發表迴響

