阿四,不知何許人也


在小C小一點的時候,久不久會有人問:阿四妳是否嫁了個鬼佬?

那小朋友的搞鬼眼神,曾幾何時的確有時鬼鬼地,就那麼一點點。

之後在小C學校,有時又會有人問:阿四妳會說中文嗎?

吐血。

其實人家並非以為我是姐姐,不過我倒想起小學四年班的一張照片。那時仲夏,我天天練水,照片裡,我像極了L遮的同鄉……事隔多年,比起滋陰爹爹,我可能是隻黑豬,但站在黑豬C旁,我又變回天使。見過我的人都可以站出來做證,今天我,中國籍女子一名!

這天,我字正腔圓地以絕少懶音之廣東話與群媽暢談,某媽突然相告:「我從前在XYZ讀中學--噢by the way,阿四,那是香港一間名女校。」

OK,我認命了,我似乎,真的很不屬於這個地方。

11 則迴響

Filed under 阿四

11 responses to “阿四,不知何許人也

  1. 下次妳試下用字正腔圓的普通話跟另一班群媽暢談吖 (即係佢地講廣東話妳照講普通話), 包妳體會更多…

    “妳會說中文嗎?" 呢句好熟. 正是行爸邂逅行嗎的第一句對白, 用 “應門" 講.

    (細路仔隻腳, 唔知點解大得咁快的?!)

    (哈講起L姐同鄉, 阿納做女時都曾經至少兩次被L姐同鄉誤認為同鄉: 一次係平日中午搭地鐵, 開門時有個L姐同鄉步進車廂, 周圍空位佢都唔坐, 一個箭步坐落阿納旁邊, 然後蓮子蓉咁口面同我嘰哩咕嚕講她家樂. 另一次係一個人碼頭獨坐, 另一位阿姐不遠千里行埋來, 仲邊行邊向我招呼–又係用她家樂. 證明, (1)我個樣夠友善, (2) 我個樣十足個友善的菲女)

  2. 哈﹗

    記得多年前,有一天跟老友在中環街邊停下來想買報紙。

    有個伙記忽然跟報紙檔老檔話:「你睇,個賓妹識中文咩,望住你的中文報紙﹗」

    我老友好嬲,即刻用廣東話回敬。

    我以前讀書時也被人問過我是否尼泊爾混血兒。

  3. Cat

    不要緊. 通常呢, D有錢人和有料的人都比較低調….比人誤會是等閒事.

    母校出品的學生, 好少會咁樣講嘢. 比人問到,都未必想答. 那是個人修養.

  4. 就係咁多人自以為是, 你都唔慶得咁多, 無謂跟她(他)們一般見識。

  5. 好朋友的太太一邊擦指甲油一邊問我,你知不知道我以前讀瑪麗諾?

    路人甲指著我媽話,伲個賓賓幾好樣。

    大千世界,真是無奇不有。

    但凡有人說’阿四’二字,我必不會做他想。

    管你是火星來的都好。

  6. 其實我每次去接 chilli 放學,都會怕其他接放學的遮遮同我講鄉下話。

    我同人傾偈,有時都會講起自己細個讀邊間,尤其當講起大家好似係果區大果時。如果相認到,都幾開心架。不過E+唔洗問 lu,因為有 facebook.

  7. 其實並非有人以為我是阿菲,之前文中表達不清,現稍加改動了。

  8. amy

    從沒有港人以為我是阿菲, 但就已不下數次, 真的有菲藉人士向我搭訕。唉…

  9. 我都肯定人家不是誤會阿四係阿菲,我估人家會以為阿四係 ABC 呀台灣人呀日本人呀之類咁。

    Chilli d 同學仔來自五湖四海,亦有純中國人媽媽因為講英文而被誤會為日本人(其實是因為只講普通話不講廣東話而要講英文)。

  10. eeb

    我都係,以前成日俾人以為係日人,連日人都走黎同我講日文(不排除有搭訕成份),都幾好笑。

    有時d人好奇怪,見妳英文講得好,就鎖定妳唔識中文;見妳普通話講得好,就唔信妳係土生土長既香港人,見妳英文又唔得、普通話又唔得,就笑妳無文化,唉。

    另,阿四妳2月好勤力呀? 係咪因為有L遮所以多咗發洩同減壓既需要?

  11. 哈,我在港可能比人當鄉下出來的😛

發表迴響

