懂事。心碎


小朋友知道,有弟弟寄生媽媽肚裡。

小朋友知道,醫生說媽媽不能抱小朋友。

一直相安無事。媽媽一直以為。

這天--

小朋友:「弟弟出來後,媽媽就可以抱我嗎?」

在遊樂場--

小朋友:「弟弟出來後,媽媽就可以抱我上鞦韆嗎?」

可以可以,媽媽心碎之餘仍醒醒定、心恨恨:「快了快了,弟弟一個月大時就可以了。嗯妳現在要坐着抱抱嗎?」

小朋友爬上來,一把抱着媽媽……個肚,親親弟弟。

(小C3歲4個月)

11 則迴響

Filed under 生仔, 小C, 手足

11 responses to “懂事。心碎

  1. 弟弟真幸福,未出世就有姐姐錫。
    姐姐真幸福,永遠多3年零4個月的愛?

  2. pd

    so touchingly sweet both the article and 小孜孜媽媽’s comment

  3. 洛言

    這個過程,不用修飾,完成了,就是一本真的好書。

  4. beanjelly

    生完妹妹歸家,第一件事就是抱抱姐姐。
    一年前日日狂追阿四文字,唔記得係由於壞機失去Bookmark定因為移情facebook,再度重逢,開心。

  5. 小C也真很懂事。阿四不用心碎, 坐著抱也是親密行為啊!

  6. 呀, 應該係坐著抱弟弟也是對妳的親密行為啊!

  7. siugub

    有時小朋友的童言, 是可以令人好心碎的.

    女兒自己一個返學後, 有日忽然抱著自己的小熊說: 你唔好喊啦, 我抱返你啦….你唔好喊啦, 我幫你抹啦…你唔好喊啦, 我抱你坐啦…

    我想是在校她跟老師的對話, 聽得我淌淚心碎.

  8. 唔好心碎啦,有個弟弟係好開心架。一個月之後,可以小C爸抱著阿四+阿四抱著小C+小C抱著二少,好溫馨呢 !!!

  9. Heyu mama

    生左女後,凡係母 子女的故事,我都會喊,這篇d comments, 崔淚啊

發表迴響

