主婦食剩的蕃薯


DSC09988

烤蕃薯我總拿不準時間,於是往往變成一噼,冇人吼。

主婦吃剩的半個蕃薯,該如何處置?

蕃薯麥皮鬆餅 Sweet Potato Oatmeal Muffins

真係幾正。

食譜改良自,但由於橙色蕃薯已經甚甜,於是我只放了半杯糖;也貫徹懶人作風,沒有做topping--如果你要做,請拜託千萬別用人做牛油自殺。

yam muffins

麥片  1杯
麵粉  1杯 (我用全麥麵粉,幸未被投訴)
泡打粉 baking powder 1茶匙
疏打粉 baking soda 半茶匙
冇人吼熟蕃薯  1杯,搗爛
啡糖 半杯
食油  1/3杯
鮮奶  1/4杯
大雞蛋 1隻

步驟

1。將焗爐預熱至華氏400度/攝氏200度

2。將麥片、麵粉、泡打粉、疏打粉在大碗裡拌勻。

3。在另一碗裡,將其餘材料拌勻,然後倒進步驟2的大碗,稍為拌勻至乾粉濕潤,見到一粒粒剛好。(阿四曰:做鬆餅切忌手多多,搞搞搞 搞到一噼。)

4。將已塗油之鬆餅杯填至3/4滿,焗15-20分鐘,可做約2打小或1打大鬆餅。

12 則迴響

Filed under

12 responses to “主婦食剩的蕃薯

  1. 謝謝分享 !! 哈哈右上⻆那張好可愛😀

  2. 謝謝分享,我想問問D餅可以食幾耐?我諗如果得你同小C食咁咪食好耐先食哂囉,定係你其實有D會送人?

  3. 如果冇人阻止,1個鐘就食晒啦。而且爹爹亦會食。

  4. 哈,我仲諗住你食唔哂比D我食添😛
    有小C lee 個支持者阿四簡直甜到漏啦。

  5. 想問吓呢個1/3杯食油係用嚟塗杯還是材料之一?

  6. 詩白爾

    請問D全麥麵粉係邊度有得賣呢?

  7. siugub

    好開心, 望穿秋水終於望到阿四新食譜.
    急不及待好想整呀 : )

  8. amy

    yes yes, 謝謝分享!嘩,你有三個muffin trays!

    我最近用過applesauce代替一般食譜內的糖,okay喎!

  9. 菲: 是材料

    詩: 百佳惠康都有。叫"wholegrain flour" / “wholewheat flour"

    amy:  果三個都係細架嘛 :)
    我都想左好耐想試用applesauce,耐何沒心機research分量如何調節!Liquid又要減多少?請指教!

  10. amy

    我其實沒做research, 只是1:1用applesauce代替, 效果可以。

    剛剛草草search過, 可看這裡參考:
    http://www.thriftyfun.com/tf724184.tip.html

  11. 通告: 路邊森林 « 媽媽阿四

  12. 通告: 甚麼尿片能接蕃薯? « 媽媽阿四

發表迴響

