大「讓」細


媽媽 : 咦看妳長得多快,這對襪子現在太小了。

家姐 : 給弟弟穿啦。我還要借小叉小碗小杯給弟弟呀。

媽媽 : 嘩,弟弟一定很開心啊。

家姐 : 弟弟坐我的高櫈啦。

媽媽 : 好嘩。

家姐 : 我坐爹爹做的新高櫈。

媽媽 : 嗯,弟弟也可以坐新高櫈嗎?

家姐 : 不可以。

媽媽 : 為什麼呢?

家姐 : 他坐舊的我坐新的。

媽媽 : 啊,因為妳想坐新櫈。嗯,如果弟弟真的很想坐呢?

家姐 : 買兩張櫈呀。

DSC01557 cropped DSC01563 cropped DSC01567 cropped

11 則迴響

Filed under , 小C, 手足

11 responses to “大「讓」細

  1. siugub

    我囡囡也是用這張櫈的, 的確幾好用, 阿媽我又覺得好抵咁, 我成日話比人知, 可以用到女兒三十歲架😛

  2. chilli 也是用這張櫈的。她可以由六個月大開始坐來食飯食到E+兩歲幾,不用換。其實也可以買多張比二少,我多好朋友都係家有兩張。

  3. 要保護自己既權利,又照顧細佬!
    好識諗呀!哈哈!

  4. “買兩張櫈呀。"
    小C很愛護弟弟,卻似乎不大愛惜媽媽的荷包,呵呵

  5. 請問張櫈邊樹有得買?

    又,請問樓上chillimom,六個月?但睇落張櫈冇挷帶嗰喎...

  6. 米: 張櫈可以另外買accessories, 有seat belt有cushion等等,不過好似冇個餐盤?牌子係Stokke的Tripp Trapp,在銅鑼灣City Super,Mothercare等等都有,可以先打去問有乜顏色。

  7. 好似可能有餐盤,不過我都只是用 seat belt 同 cushion,最初喂食,佢唔洗用餐盤,雙手就係咁「發下發下」,到佢自己食,我就比佢埋飯枱,可以埋枱方便同大人一齊食都係佢個賣點。

  8. 有題外話想問…
    睇相我鐘意你屋企個地板隻色,想問係真木地板定係仿木的纖維板,由於我家正裝修,我老公好想用真木,但設計師力勸用仿真度有80%既纖維板,皆因見我家有兩隻馬騮,用真木一定好快花云云…
    想知你家爹爹同果個冇細路既設計師有冇向現實妥協囉?

  9. 通告: 告狀 « 媽媽阿四

  10. 通告: 地板。草地。人仔 « 媽媽阿四

發表迴響

