殘局


DSC00812 mama made sdd wipe the pee pee - brighter

問她,總說不需pee pee不需pee pee。

一要,便如泉湧;偶然,還會脫得及褲子就來不及打開個蓋。

「我抹呀。」

要不,就投訴:「我濕o左,冇布呀。」

13 則迴響

Filed under 小C

13 responses to “殘局

  1. 洛言

    >>「我抹呀。」

    我知我錯了,我承擔責任。

    特區高官有小C 一半的責任感,我就發達喇~~~~

  2. mama

    小c個廁所好靚呀!
    比我就未必有勇氣比佢自己抺,雖然我知呢個做法係好的…:p

  3. 洛言: hahahahaha,人越大越倒退架嘛。

    mama:  抹過第一次就會過到自己果關架喇 😉

    michelle : 多謝auntie

  4. amy

    阿四請從spam/trash中救我出來。:P

  5. 真是好家教。自己的责任自己承担,兼好手尾。小C 真抵鍚。阿四,你亦教导极有方。

  6. 係味個個都係要到非定去不可才脫褲呢? 比佢自己抹都好, 我又學到嘢嘞。

  7. 嗚……點解明明唔係我去廁所仲要我沖廁?

  8. readandeat: 哈哈哈,一身沖廁債呀你!
    阿包好適合同小C做roommate,小C佢頭先在學校如廁,之後一連沖左前後左右4個廁。。。

    amy: 好似好hands-on播,好介紹!謝!(近來垃圾桶好餓,飢不擇食,對不起!)

  9. Recently, little R also has begun to wipe the floor with his hands or any cloth he can find (at 15 months) … I hope he will also do what Little C does to clean up after oneself in future similar situations, ha ha …

  10. 係咪小朋友有得玩就記得要去廁所?

發表迴響

