藥癮


「我要飲藥,我病,我要飲藥呀!!!」

話說小C很少有果汁可喝,要喝,就只有整個連肉連纖維吃下,所以她最愛吃水果。吃藥,於她是中獎喝果汁。

自半年前--或者是,自換醫生後,小朋友見醫生再不哭鬧。這天醫生伯伯獎她瑞士糖乙粒,小朋友把玩手中,跟醫生拜拜後向媽媽繳械說要送給Baby Jesus。噢,原來妳還記得聖誕節玩遊戲贏回來那顆令人莫名其妙、被媽媽糊亂引導送給耶穌的瑞士糖。

小朋友拿着藥袋執到寶,大頭的燒也終於退了,多謝各位關心。

14 則迴響

Filed under , 小C

14 responses to “藥癮

  1. mama

    唉…點解我個囡見到藥水從來都唔會當果汁?
    小c無事就好啦!

  2. LokLokMaMa

    我個囡loves to drink 藥水 too. She’ll ask for more if I only give her one type of 藥水. I can also use 藥水 to comfort her (of course only when she really needs to drink it) when she cries for something else.

  3. 菲妮都好鍾意飲藥水, 尤其係收鼻水那隻。不過那位醫生, 病人都送瑞士糖, 好像有點……菲妮那位會送維他命。

  4. cc

    納腸都好愛藥水, 他叫個 d 做 apple juice …..

  5. eeb

    Larry都係當藥水係果汁咁飲。
    醫生送(promote)幼兒維他命 – 卡通糖。

  6. siugub

    哈哈, 原來大家的小朋友也愛喝藥水, 我囡囡也是, 只給她一種她會再問要食. 我覺得因為佢平時無啖好食, 所以覺得藥水好甜好好食.

  7. That’s why the medicine cabin should always have a lock.

  8. Ooops, I mean “cabinet".

  9. (搭單)
    咦, cc, 居然響呢度都見到你?

  10. 菲: 其實小C收到一大部份的糖,都是來自醫生/護士/醫院。。。十足我細個果時,真係幾十年都冇進步過。
    不過有次個護士就用醫生隻即棄膠手套整左個氣球俾佢,我感激不盡。

  11. 有時, 工作時遇到小朋友patient我都會送膠手套氣球。我經驗係每五個小朋友有一個收到膠手套氣球會嚇親。

    小曦曦都鍾意飲藥水, 仲會搶唧筒自己唧入口添。醫生近來無俾糖, 轉左俾貼紙。

  12. 文懿星期一打左流感預防針, 醫生給她一樽退燒藥傍身, 她好像執到寶咁, 唔肯把藥水給嫲嫲呀…..真好笑!!!回到家中還就要食呀食呀……

    點知一食就要食到今日. 希望D反應快D回復正常….

  13. cc

    (都係搭單)

    小 boo 媽, 呢個世界好細架 ja ….

  14. chilli 醫生鐘意送羊奶片。

發表迴響

