阿四16事


我又來玩:

1。詹瑞文曾找我當女主角…… 十幾年前上他某節課的練習時。

2。會考C了科地理,方向感0,在商場裡除外。

3。有潔癖,但能忍受車子很髒。

4。如果我看你不順眼,你一定知,和知點解。

5。生孩子後,每天上街都穿襪。

6。不懂吞藥丸。

7。廿四小時拿着傻瓜機。

8。(曾經)會織草蜢和藤籃。

9。最怕應酬,anti-social。

10。吃芫茜吃榴槤不吃蔥,最憎sour dough。

11。愛唱歌,曾組band,但總喉嚨痛。

12。少看電影,所以凡看過的都能說出最無聊的情節。

13。含85%可可的朱古力剛好。

14。最怕當老師。

15。十九歲第一次炒菜,同房問:「妳阿媽真的沒教過妳要放鹽?」

16。飛車。

17--bonus。遲到。

11 則迴響

Filed under 阿四

11 responses to “阿四16事

  1. 我也不懂吞藥丸, 但懷孕後被逼吞慣了!
    我也會飛車!
    我也愛唱歌!
    但我正在當老師! ^.^

  2. 我都好怕 social,我直頭係電車媽,最最唔得約人飲茶shopping。但我方向感 ok,揸車我可以做 navigator. 勁愛吃芫茜.

  3. 我跟你完全是來自不同星球的人。除了一樣,我飛單車。😀

    唔係噃,上次你冇遲到呀。我最憎人遲到的。

  4. 死囉 readandeat, 我唔敢約你了,我好多時遲到 (惡習 :P)

  5. mama

    我唔信四四愛飛車….:>

  6. 冇小C坐車,我真係會飛車架播。

    michelle: 不如我地下次靜靜雞自己約算了,米話俾readandeat聽哈哈哈!!!

    readandeat:  果次係異數……約妳,我唔敢/唔捨得遲嘛。

    chillimom: 下次(如果你敢的話),坐我隔離,navigate我啦!爹爹就唔肯嘞。

    孜媽, Kanris: 最近發現,原來Materna已經算好吞,有隻青色的鈣片仲大粒!!

  7. amy

    我會考地理只有E!!! 哈, 但A-level再接再厲取得C。:P

    我也是anti-social和常遲到。我遲到,因為我多會低估自己需要前往目的地的時間。:P

  8. 阿四,看完十六項,我覺得你好型。

  9. leona: 真?包括每天穿襪+波鞋?? 🙂

    amy: 但我而家反而對地理幾有興趣

發表迴響

