除了大三巴


除了大三巴和食食食,在澳門還可以坐小吊車上東望洋山看塔和小教堂,就是那刮風時負責承起風球標誌的小塔。

cable car

也有世界遺產,和非世界遺產。

DSC09937 DSC09724 DSC09721

6 則迴響

Filed under 旅行

6 responses to “除了大三巴

  1. 我啱啱去完澳門!
    除左大三巴,我個仔去左個無乜特別既運動場,跑左一個圈,好特別呢?

  2. siugub

    小C大個了好多, 有D少女味道呀!

  3. 我一月都去左澳門,我地上觀光塔食 lunch,成間餐廳得我地一枱人,平日真係靜成咁?
    不過 chilli 就唔係太多野玩,係一家大大細細(同 grandma and great-grandma 去)其實去邊都冇所謂,都係食食最開心。

  4. subzero

    我最近返香港時, 也去了澳門一趟. 原本想坐纜車上東望洋山. 但原來纜車星期一是停駛的. 結果我們步行上山
    當你們步上
    When I was in HK this Christmas, I went to Macau and made a trip to 東望洋山 as well. But the cable car was not in service for Mondays. So we ended up walking up the hill.
    When you walked up to the building where they store all those typhoon signal signs, did you guys notice that one of the stones at the bottom of the stairs was actually taken from someone’s tombstone? It was engraved with something like “XX之墓"

  5. subzero: 係唔係"墓之公譚明"呀?有呀有呀我有見到,小C佢都識讀,話係"唔-準-入-去",咁喎。 ;)
    原來係偷人地塊墓石呀?等我地仲以為真係有人葬在下面添!你知church入面出面通常都有墓嘛。

    zach媽: 果然係正!開心就得啦 🙂

    siugub: 唔係嗎?慘啦我唔捨得呀。。。你係咪話粉紅色連身裙果張?

  6. 粉紅色裙那張就當然, 但我連小C指著風球標誌的那張, 都覺呀. 不過爬樓梯那張就似返幼兒小C

    近日為女兒置春裝, 偶遇一媽咪也在為七歲女兒置裝, 當我見到那粉紅那毛毛那波點那閃石那毛毛, 我跟相熟店員說, 我真係唔得呀. 點知得到的回應: 到時唔到你話事啦 @@

發表迴響

