幾條辮子的故事


我呢,絕對絕對愛看小朋友那兩條孖辮。

小朋友呢,絕對絕對以拆辮行動表態:媽媽我不是可愛的洋娃娃我不要孖辮我要披頭散髮。

最近,又來新招。

媽媽:「妳要梳一條辮還是兩條?」

小朋友:「五條。這裡一條,這裡兩條,這裡三條,這裡四條,這裡五條。」

8 則迴響

Filed under 小C

8 responses to “幾條辮子的故事

  1. mama

    好有創意呀!

  2. 點解阿包和小C咁似嘅??

    佢不喜歡我搞佢啲頭髮,我話同佢梳頭紥兩條,佢就自己紥一條馬尾搞掂;話同佢夾髮夾呢,佢就話唔鍾意。總之佢有佢的style。

  3. 我都想試吓同個女紥吓辮!

  4. siugub

    人生有幾何可以任意而行, 不介懷別人目光, 鍾意點就點.當我一想到此, 媽媽望唔順眼的種種, 都忽然好順眼.

  5. mama: 仲有性格添

    readandeat: 似你囉

    zachMa: 那麼你要努力喇

    siugub: 對對,好一句"不介懷別人目光"!(亦當然不知別人有目光……)這份赤子心,唉,我地D大人係得個恨字!  :)

  6. 哈哈哈﹗你係咪咁講我呀?﹗

  7. chilli 都算係比我攪架啦,雖然次次都紮得好亂,人地一睇就知個頭一定唔係專業遮遮紮,不過我又好自豪咁帶著個亂辮仔去街。
    我都係每日要 consult 一下主子意思,紮辮定夾夾?幾多條?不過,佢都願意聽我的提議,如果去公園有得狂跳,都係紮辮好,唔洗佢媽媽每分鐘都捉佢一次夾返好個髮夾。

  8. 過馬路唔肯拖手,我o地唔問「小曦拖手可以嗎?」而係問「小曦你想拖邊隻手指?」

    真羨慕小C可以紮辮。
    http://heihei.wordpress.com/2008/10/21/twins/

發表迴響

