(兩週一聚) 旅遊


(由巴黎師奶發起的兩週一聚作文練習。)

趁未有生番,快點去旅行。

趁未懷有第二個生番,快點去旅行。

趁第二個生番未出來,快點去旅行。

趁生番還能用優惠機票還能吃免費早餐,快點去旅行。

趁生番還願意跟你去,快點去旅行。

趁生番還未開口問你要錢自己去旅行,快點用盡錢自己去旅行。

25 則迴響

Filed under , 旅行

25 responses to “(兩週一聚) 旅遊

  1. 思思阿媽

    我都想, 但都係唸住等第1隻生番再大一啲先去 ~ 由陀住生番到家陣佢2歲都無去過旅行了.

  2. 哈哈😀
    “趁生番還能用優惠機票…" 讓我想起自己曾趁孩子未夠三歲時 (即二歲十一個月那種)急急多走一轉香港,搏班機唔會滿客,點知一個位都冇多,我抱足個女全程 (來回程),你都米話,抱著個’差不多’三歲人仔十幾個鐘都幾係😛

  3. 甚麼airline可以讓2歲小朋友不佔座位?我要知!!

  4. 趁生番未令你荷包同精神破產之前,快點去旅行!

  5. 我只是同意你第一點。哈哈哈哈﹗

  6. 阿四:

    甚麼airline可以讓2歲小朋友不佔座位?我要知!!

    掟個B落個籃度那種呀。

  7. amy

    我全都同意呀,但好難和爸爸湊到一起放假!:(

  8. 到了人生的不同階段,生番變成好重要的事情。

  9. siugub

    趁生番還願意跟你去,快點去旅行 —-> 我日日都咁同爹爹講, 亦令爹爹首肯年年同我地去幾次旅行.

    其實計番, 一年去2次, 到生番15歲, 都只係可以一齊去30次旅行咋, 過了15歲生番如果仲肯跟我地去旅行, 真係執到啦.

  10. 通告: 兩周一聚(七)之旅遊:一路錯下去 « C9 Ai Mei Li 師奶愛美麗

  11. 趁未有生番,快點去旅行。也是

  12. 我上次帶著已有兩歲多的 chilli 跟團去韓國(之前都係自遊行),團友有D話咁細個去來都唔識架啦,有D話真係「鄧」我地辛苦架啦。
    第一個論點,小朋友就係所有野本來都唔識架啦,係一滴一滴儲滿佢,一日一日成長,無論係返學去玩去旅行,都係佢重要既成長經驗。通常咁講既人,都會好多野唔比個 bb 做,例如唔比佢自己食飯唔比佢自己著衫更加唔會比佢用較剪,因為「佢都未識!」,但係,你唔比做佢就係唔會無端端識囉,D野唔係石頭爆出來囉。
    第二個論點,我都感激有好多人「鄧」我辛苦,只不過,做人好多時就係「攞苦來辛」,生仔湊仔本身都係「攞苦來辛」架啦。但係辛苦既經驗都係一個經驗,都會化成一個美好既回憶。因為怕辛苦怕付出,到頭來,失去既可能係自己。

  13. 好好笑! 為人父母好偉大!

  14. 小孜

    超喜歡最後一句。

    最受不了死慳死抵留錢財給子女,最最寶貴的是時間和關懷,我有限的生命無限的愛,都會留給你我的生番。

    BTW,終於看見阿四的背影,長髮哩,七個月嗎?后面怎麼看也看不出來。

  15. 阿四對不起我記錯了 ! 不是三歲,是兩歲以下10%呀 ! … 點解我印象中孩子這麼重😛

  16. chilli mom & 孜媽: 正是!

    michelle: 等我仲虛驚一場以為執輸添!!

    孜媽: 之前都有我的背影架。
    這胎已算大了,上胎直頭有番條腰呀陰功。。。

  17. 通告: 兩周一聚︰旅遊 « 我之試寫室

  18. 絕對同意第一項,生了孩子起碼坐三年監,邊度都唔去得!

  19. 絕對同意~~

    於是, 我兩公婆係趁未有小boo, 先去左7次日本;
    趁小boo未足兩歲可以買infant ticket, 再去多3次….

  20. 這正是我遲遲未肯生小孩的主要原因。一生左,至少3-5年不得出遊。

  21. Yes, there will be a life-style differences BC and AC. But, it doesn’t mean the parents will be grounded for the next 3 to 5 years. Unless you have a colicky baby and an unhelpful partner, out-of-town travel can be (made) quite enjoyable. With babies, the major concern is health and safety, esp if he/she has feeding issue. For long trips with children less than 10 yrs old, hand-held games, portable DVD movies, and/or stories on CDs may prevent them from bugging each other and save the parents’ sanity. As Siugub pointed out, kids over 15 will find it uncool and too embarrassed to be found going on vacation with their parents. So treasure those precious toddlerhood moments now🙂

  22. 總結:幾時都要去旅行!

  23. 通告: 「兩週一聚: 旅遊」 « 軍師奶

  24. 通告: 第七期 : 旅遊 « 兩周一聚

  25. 通告: 兩周一聚(七) – 巴黎之秋 « Infinite Justice – 無限正義

發表迴響

