「若要人怎樣待你們」


話說小C有個American Standard小童座廁,大小有點尷尬。大得,仍有5%危機讓小朋友掉入,小得,放不下小童輔助座廁圈。不過呢,就勝在夠矮。

小朋友不敢坐得太入,只肯靠前邊挨,於是一不留神,褲子準會瀨濕,我等下人需不時監視引導之:「嗱坐入D呀妳,嗱褲要拉到最低呀妳。」

這天媽媽在旁守候,隨即被人訓示:「妳唔好睇我poo poo呀……如果,我睇妳poo poo,妳唔鍾意呀。」翻譯:媽媽,將心比己啦妳,如果我望着妳辦事,妳都看我不順眼啦。

OK,我別過頭不看妳。

未幾,有光屁股吊着褲子從我身後滾出客廳。

我恐嚇:「嗱妳再不擦屁股,我就沖了妳的廁所呀吓!」

光屁股主人最愛沖廁,立刻中計折返尖叫:「如果,我沖妳個廁所,妳唔鍾意呀!!!」

6 則迴響

Filed under 小C

6 responses to “「若要人怎樣待你們」

  1. 我看錯了。以為你話「沖咗你落廁所」﹗

    太好了。愛沖廁所的女孩最好。我家還是裝部自動沖廁感應器好。

  2. Clara

    haha 小c真係好可愛🙂
    btw 你側邊果句"你係咪中意我個pet pet呀?"都好攪笑wor,佢點解無端端咁問?

  3. 我都看錯,以為阿四話「沖咗你落廁所」﹗
    好一个活生生的將心比己例子。
    同埋,发现小C讲多了很多广东话。

  4. 「沖咗你落廁所」--係播好提議播,但我知佢一定話佢唔係poo poo所以我唔可以沖佢落去。

    readandeat: 新C坑香3個月嘛。
    其實你可以自己扮感應器。。。

    Clara: 我都想知

  5. 我都看錯,以為阿四話「沖咗你落廁所」﹗

    X3

發表迴響

