Bossini條褲


Zara當然珍藏了幾件孕婦裝,中環二樓孕界名店也絕對在引誘我,但其實呢,我最原始的慾望只不過是幾條舒服的睡褲。

與其去Bumps To Babes花幾百蚊在家裡穿幾個月,不如趣趣地幫襯Bossini。

九十九蚊純綿運動褲睡褲,我覺得只值五十,但帶着生番的人--即是隨時要拯救被熱情拉跌的假人模特兒的人,從來沒有選舉。

我肯定,我真的肯定,設計/抄襲Bossini Maternity的那個人,從來未懷過孕,腰圍更從未超過二十;就正如無線編劇組大部分的姐姐仔肯定從未生過仔未入過豪門未當過會蒲酒吧的醫生:孕婦從懷孕中期或更早便需向左側睡,那條九十九蚊褲呢,伸縮鈕扣裝置正正就放在左邊,每晚辛勤地刺死我和二少。

師奶從來跟師奶的腰圍一樣能屈能伸,我扮碗豆公主壓過鈕扣三晚後,發明了將褲子前後掉轉穿,即是把鈕扣掉到右邊去。反正我每夜每朝輪流被屋內屋外五個人接力吵醒,躺下來的時間根本不多,將就着也就算了。只是翌日一起趕太子早餐趕太子上學,褲子一時未還原就難免在L遮前落地。我建議Bossini將之推為此褲之賣點,口號可為「褲拮落地行」,再給我交版權費。

九十九蚊的橡筋褲頭也是莫名其妙地刮人,我走投無路,褲拮落地行,很有品味地將睡衣塞進褲裡隔開褲頭,讓褲頭包至肚上胸下。

爹爹很會落井下石:「妳知道妳現在只差些甚麼?」

豎起條尾都知你想啥:「兩條吊帶ㄚ嗎。」

江澤民都會同意。

18 則迴響

Filed under 生仔

18 responses to “Bossini條褲

  1. 米搞

    咦...咁你嗰啲駝住大小姐時著既褲去左邊?不過嗰時米太揾大肚衫都係好煩...我地記得去日本Muji時見到佢地既Maternity line做得幾好,最緊要係夠舒服,點知香港既Muji係冇得賣既...

  2. 我記得我著超大T 當睡衣,到最後期橫訓掂訓都有舊野頂實,又要頻頻起身小解,你睡得好嗎?

    祝你們一家大四牛年大吉大利!

  3. 七十

    XDDDDD
    我愛死媽媽阿四你的睿智幽默!

    祝牛年事事順心!

  4. amy

    可憐的阿四。

    我係著普通運動褲咋, 都頂到。uniqlo嗰d唔錯。

    之前大肚未有bossini maternity, 一心想再有機會做孕婦就有d平既選擇tim。或者試下h&m?

    也祝你們一家大細身體健康, 事事如意。

  5. 唔,我那時候真的買孕婦裝的褲的,因為只是肚子大,其他地方正常,即是話,穿上身起碼仍有點曲線。哈哈﹗

    上次爆肚時,已有同事叫我著吊帶了。

  6. 响屋企, 唔緊要啦, 哈哈。我試過花園街有間買孕婦衫幾OK架, 又唔係貴。又冇諗過男裝?

  7. 米: 早知你會問。那時肚小,到稍為有少少睇頭時都已經夏天,着大睡袍都夠,無需長褲保暖。
    我在台灣Muji都買左件大肚衫,唔錯。

    周: 謝關心 :) 我現在每夜頻起,就算不起,都被人輪流吵醒。
    新年快樂!

    70: 祝身體健康!保重 :)

    amy: 我都有時幫襯Uniqlo,但好難找100% cotton,我會痕。
    祝一家快樂!

    readandeat: 如果你都要吊帶,呢個世界就都係江澤民囉。

    菲: 係呀男裝T-shirt好呀,之後爹爹還可以着。

  8. 祝你們一家牛年生活美滿,加埋二少湊齊一個好字!大家心想事成!身體健康!

  9. amy

    係呀! 大肚時我都好易痕! 呢排又凍又乾燥, 有時間就多用cream! 保重!

  10. 新年快樂先!
    唔知祖國貨你吼唔吼呢?可以試下上淘寶網訂喎!d大肚睡衣一set都係$100有找呀!o係果d mother world,010個款好肉酸都賣成四五百蚊套(我唔明點解要買咁貴呢??)!上網訂送到上門,係冇得試身預size麻煩d,不過都算係非常方便呀!
    我宜家睇緊d喂奶衫,好多款揀,又平!品質係參差d要慢慢揀,但都可以揀到好野架!最緊要。。。都係平嘛!揀錯左都係sit幾十蚊o者,而且多數都係o係屋企著幾個月唔緊要啦!而且送貨奇快,今日買,過兩日就會送到。
    係個付款平台(支付寶)有d複雜囉(對我黎講,事關俾D簡體字考起),但用過一次就覺得ok,以阿四既聰明才智一定難唔到你!依度有人教你點用支付寶(http://dincat.pixnet.net/blog),或上BK都有大把媽咪係專家。
    以下係我之前訂過野或研究過既shop俾你作參考,服務貨色都ok:
    http://shop34100743.taobao.com/

    http://shop33684814.taobao.com/

    http://shop20840091.taobao.com/

    睇下你有冇興趣啦!

  11. 阿四,小C和小弟弟還有C爸,祝您們新年快樂,身體健康!!

  12. Audreyma

    我們在大褲頭爺爺眼裡真是有時naive…

    小c,妳媽媽呀 – 有24條天線,少一根神經都唔知佢講吔,她的師奶智慧,真是有排樂有排學。

    恭喜恭喜今年添文丁又添福!

  13. 一条裤子也可以引发阿四的一番妙语连珠,劲呀!!

    祝阿四一家牛年快快乐乐!!

  14. eeb

    仲以為有大肚褲介紹添,我上次大肚時去過龍珠(旺角)掃貨,價錢款式都好ok,不過旺角不宜幼兒/懷疑後期既非原住民出入囉。

  15. 也祝大家新春快樂!

    多謝各位好介紹 :)

    amy: 我大不大肚都會皮膚敏感,從前未發覺,只知有一條摸落很滑的褲,穿了總會痕死,當時還以為有蝨!之後才知是synthetic布料問題。

  16. eeb

    四,
    如果係敏感,除咗純綿,仲有一個好(貴)既選擇 – 真絲,100% silk,同埋少d用柔順劑(家用乾衣機,其實都唔需要柔順劑)

    肚痕痕時搽d植物油,月見草/玫瑰果/可可巴油 (evening primrose, rosehip, jojoba oil) + 維他命E,無就EVOO (olive oil extra virgin) 都頂住先。

  17. 我陀yvonne咁耐都係打平瞓, 由day 1到生之前果晚都係, 全完不能側瞓,

    我當時既睡衣, 係一件加加大碼既大tee…..好舒服!!!

  18. cc

    我著男裝大碼睡衣.

發表迴響

