C級磁場


有誰猜到以下說話之原意?

「呢個就係C級磁場呀。」

6 則迴響

Filed under 小C

6 responses to “C級磁場

  1. 我都係咁估喎。

    超級市場。

  2. mygreenthumb

    題外話。
    阿四,你係咪好鍾意咬小c個pet pet 呢: )

  3. 哈哈﹗點解小C講啲嘢咁熟口面嘅﹗

  4. 已有很多人說出我想之答案, 這些天天都聽到一大堆每次聽還是忍不住笑.
    ( p.s. 病了幾天, 一入夜就吐, 星期一至五要上課也沒人替我的位置不能請假, 好不容易待到星期六不必教學, 我連星期六的半天也不想再頂, 大膽請第一次假. 我奇怪為何別的老師不似我和小朋友, 月月病. )
    呢, 媽媽同大c仲有肚內bb, 都請小心身體! ^^
    哦當然還有爹爹! :p

  5. 唓,咁快估到架。

    mygreenthumb: 當然唔係播,咁鬼臭。

    葵姐姐: 保重啊!!

發表迴響

