是否我的菜


晚飯,小朋友吃菜。

「這是我的菜嗎?」原來是想起月前在農場收割的油麥菜。

DSC09559 DSC09665 crop

那天還有一大片番茄,青青的未熟看了卻賞心。將就着請小朋友挑黃色的,幸好小朋友只是文盲不是色盲。

DSC09450 DSC09446 DSC09448 crop

其實我們是為草莓而來。第三年了,農場當天那對初生乳豬已賤肉橫生的變成大惡豬公惡豬乸,小朋友也已是操着剪刀剪剪剪並耍出各類危險動作的童工。

菜能夠不是煮好切好的一噼噼,草莓能夠有枝有葉附在花旁--甚至是生綠色吃得怪怪味,真好。

DSC09496 DSC09515DSC09485 DSC09527

DSC09563 DSC09565

5 則迴響

Filed under , , 大自然

5 responses to “是否我的菜

  1. 厲害喎,小c重要著住士多啤梨衫添…

    我都想去有機草莓農場玩,但坊間有幾個,有乜好介紹?

  2. siugub

    我去過流浮山的綠油油, 我覺得幾好, 地方乾淨整齊, 士多啤梨好甜好香, 唯一肉唔夠實. 仲有其他有機菜可以摘, 我囡囡就自己去拔紅蘿蔔白蘿蔔回家煮. 唯一比較遠, 由元朗市中心開車仲要渣多半小時.

    另外, 記住不要在假日下午/後段時間去, 因為一到假期, 就幾百人去摘, 到時乜都無哂. 最好就是假日前去 (如星期五最好), 如不, 都要假日早上去呀 (如星期六早上).

  3. 嘉: 大棠荔枝園附屬的草莓園都OK,是俾入場費任食,最適合我呢D貪心的人。

    siugub: 有蘿蔔mung?果然好介紹!

  4. 阿四,我諗你唔係住係新界,你都幾好野咕嗃!
    咁僻既地方你都識搵既!勁!

    你覺得大棠荔枝山莊啲士多啤梨好味啲定係錦田黎到好啲呢?

  5. 嘩我係住新界就好囉。

    其實味道係靠天氣,越凍越好。不過只要有得俾我摘,爹爹又肯玩埋一份,小C又忘形,味道我都冇乜所謂。

    大棠我好耐冇去摘囉,但記得都幾甜,不過好似冇乜品種選擇;錦田就至少有法國(較香)同日本(較甜)。仲有,錦田環境可愛D。

發表迴響

