不按理出牌


小朋友不愛按理出牌。

也好,物盡其用是美德。

吊橋一……之扶手:

 DSC02114 DSC02116 DSC02117

吊橋二……之扶手:

DSC09983

口琴夾硬加繩:「媽媽我有頸鍊呀。」

DSC09548 cropped

13 則迴響

Filed under , 小C

13 responses to “不按理出牌

  1. siugub

    阿四你仲勁, 可以忍手唔去傍住下
    我…我真係仲未得呀, 尤其是吊橋二呀

  2. 小C好有創意,叻女!

  3. 失覺晒….果然係馬騮一號!

  4. 好勁!
    吊橋二,我個仔都未試過!

  5. 十分同意siugub之言, 阿四真係勁。有一題外話想問吓阿四, 當初比小C上幼兒班, 內心可有掙扎過是否要咁早就要小C返學嗎?

  6. 通告: 新床 « 菲妮公主事件簿

  7. 納奧美

    讀食:
    咁阿包一定好斯文.
    如果個仔/女有返咁上下, 佢阿媽個心臟日積月累就會被隻馬騮仔操得很fit的了, 唔怕會有心臟病的.
    (一唔係隻馬騮就會被阿媽加速馴化成人, 佢阿媽一樣唔怕會有心臟病)
    囧rz

  8. 納奧美:

    哈哈哈﹗

    一唔睇實,就喺窗台跳落嚟。上體操課,都會跑到撞穿個頭,入了醫院打兩口釘書釘。

    上次跳斷手後,我更驚。

    我估我的心臟已好過好多阿媽了。

  9. d 專家話呢(唔好問我邊個,我唔記得!)細細個愈由得佢多D做D高難度動作,佢大個反而唔會咁易唔小心受傷架。

  10. chilli:

    我也相信這道理,我小時候也玩好多高難度動作,個人大咗身手的確會比較敏捷,我父母亦好少理我,所以我小時候也試過跌穿頭、抝柴、跌爆腳趾骨。

  11. 但係如果隻馬騮喺屋企成日利用任何家私做吊橋二动作,咁我应该让馬騮练习多D做呢D高難度動作,定照顾我这个老妈的心脏好呢?由得他的话我真係怕他未大我已心脏负荷过重瓜了。好茅屯。

  12. 通告: 吊橋。小龍女 « 媽媽阿四

發表迴響

