母乳教學


近日小朋友的「中文」進步神速……

「我唔得開呢個呀。」

「我得扣呢個鈕呀。」

「我要食飯喺個餐廳呀。」

「邊個渣車喺佢個車呀?」

死未。

9 則迴響

Filed under 小C

9 responses to “母乳教學

  1. 納奧美

    哎吔!! 何解會搞成咁架???
    (抑或只係過渡期現象?)

  2. 聽講以下句子未:

    啲water好凍呀。

    我要一glass水。

    問:食咗飯未?

    答:係。

  3. 聽講應是聽過。sorry sorry。

  4. MAMA

    我個囡27個月,之前都係咁上下,而家已改善了不少!
    我估小c主要用英語溝通,講英文一定唔會咁!
    只係佢地各有學習進度, 唔使死 :>

  5. amy

    唔得開 -> 呢句我都成日聽。

    仲有, 愷愷呢隻(書), 上左car啦, thank you咗, open呀… 小C能全中文真係好叻呀!

  6. 納:英文思維/文法+被鼓勵/逼迫全中文用字,就係出呢D野。

    readandeat: hahahaha,*聽講*呢,阿包D中文完全係由你果道出厘…… 😛

  7. Simon Ching

    I’ve got a friend in Melbourne who’s got son (toddler) and he called aeroplane as

    “飛機plane"

    But what language do you use daily at home? Why is Little C’s mother tongue not Cantonese?

  8. 阿四:

    我講嘅廣東話邊係咁架,你話嘞。

    漏了一句更經典的:

    啲水very凍呀。

  9. 但你的確係講左"聽講以下句子未"播,有comment為證。hahahaha

發表迴響

