L遮拿手菜


早聞L遮廚藝之一二,日前終於見識過她(煮給自己)的拿手菜,就是把肉和菜切好,全倒進公仔麵湯底一鑊熟。

我比她好一點,會把肉先煎了,所謂封住肉汁,再倒水倒菜一鑊熟。

想起從前一位來台灣自的師兄,會把整隻冰雞放進微波爐,殘酷一叮便是幾小時:「解凍順便煮熟囉。」

5 則迴響

Filed under

5 responses to “L遮拿手菜

  1. wahahahaha………..做台灣師兄個老婆都幾好做喎,能忍受殘酷一叮,老婆煮乜都永無投訴啦。

  2. lotusandcedar

    Cooking = Simply applying heat?

    That will never “fry" in my household !!!

  3. eeb

    “會把整隻冰雞放進微波爐,殘酷一叮"

    我都有個咁既朋友,個個都引佢為佳話,我都會(心虛地)講。

  4. 我老公當年未結婚,親自下廚,就係將 frozen 螺片(其實係用來煲湯果D,佢以為係海鮮)+ frozen 巴西雞中翼白烚(no oil no seasoning !) 比我食,仲話原汁原味!我馬上知道 lee 個男人要得過,易養!

  5. 通告: 廚 « 媽媽阿四

發表迴響

